5 Yıldızlı Otelde İlginç Protesto: Klima Çalışmayınca Yatağını Restorana Taşıdı, Yetkililerden Açıklama Geldi

5 Yıldızlı Otelde İlginç Protesto: Klima Çalışmayınca Yatağını Restorana Taşıdı, Yetkililerden Açıklama Geldi

Antalya'da tatil yapan Cenk Bilge, 5 yıldızlı otelde odasının kliması çalışmayınca yatağını restorana taşıyarak protesto etti. Otel yetkilileri, yaşanan teknik aksaklık nedeniyle müşteriden özür diledi ve gerekli açıklamayı yaptı.

Antalya'da tatil için geldiği 5 yıldızlı otelde odasındaki klimanın çalışmadığını iddia eden Cenk Bilge, yatağını restorana taşıyarak protesto gerçekleştirdi. Otel yetkilileri, teknik aksaklık nedeniyle müşteriden özür diledi ve sorunun çözüldüğünü belirtti.

Oda Kliması Son Gün Çalışmadı

Olay, Antalya'da 5 yıldızlı bir otelde meydana geldi. Cenk Bilge, konakladığı odanın klimasının çalışmaması üzerine otel yetkililerine başvurduğunu, ancak problemin son güne kadar çözülmediğini belirtti. Bunun üzerine sabah saatlerinde yatağını odasından taşıyarak asansörle aşağı indirdi ve otel müşterileriyle dolu restorana sererek burada yattı.

5 Yıldızlı Otelde İlginç Protesto: Klima Çalışmayınca Yatağını Restorana Taşıdı, Yetkililerden Açıklama Geldi

Otel Yetkililerinden Açıklama

Otel yetkilileri, Cenk Bilge'nin kaldığı odanın klimasında herhangi bir sorun olmadığını, son gün yaşanan teknik aksaklık nedeniyle klimanın çalışmadığını ifade etti. Yetkililer, teknik aksamanın yaşandığı gün otelde tüm birim müdürlerinin bulunduğunu ve Bilge'ye şikayeti nedeniyle 4 saatliğine kliması çalışan geçici bir oda verdiklerini belirtti. Ayrıca, sorunun birkaç saat içinde çözüleceği bilgisi verildikten sonra müşterinin kendi odasına geçebileceği belirtildi.

5 Yıldızlı Otelde İlginç Protesto: Klima Çalışmayınca Yatağını Restorana Taşıdı, Yetkililerden Açıklama Geldi

Bakanlık Tutanak Tuttu

Otel yetkilisi, teknik aksama nedeniyle birçok odada aynı anda klimanın çalışmadığını, Bilge'nin teknik müdürle yüz yüze görüşmek istediğini, ancak teknik müdürün o sırada çatıda teknik sorunla ilgilendiği için telefonla görüşebileceğini söyledi. Otel yetkilisi, problemin öğlen saatlerinde yaşandığını ve 4 buçuk 5 saat boyunca klimaların çalışmadığını, bu süreçte de müşterilere bilgi verildiğini kaydetti.

Otel yetkilisi, "Müşterimiz otelimizde 4 gün süren bir tatil yaptı ve çıkış gününde herhangi bir sorun yaşanmamış gibi vedalaşarak ayrıldı. Ayrıca, Kültür ve Turizm Bakanlığı yetkilileri gece saatlerinde otele gelerek tutanak tuttu ve müşterimizle görüştü. Müşteri bulunmayan odaları kontrol ettiler," diye konuştu.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.