Karatay ve Meram Belediyesi memur alıyor: Başvurular başladı
Karatay Belediyesi ve Meram Belediyesi, zabıta memuru olmak üzere toplam 20 memur alımı yapacak. Başvurular bugün başladı.
Konya'nın iki büyük ilçesi Karatay ve Meram Belediyesi, memur alımı için harekete geçti. İki belediyenin de yapacağı alımlarda aranan şartlar ve başvuru süreci aynı.
Karatay Belediyesi ve Meram Belediyesi, zabıta memuru olmak üzere toplam 20 memur alımı yapacak.
Başvurular, 4 Aralık 2023 - 8 Aralık 2023 tarihleri arasında mesai saatleri içerisinde belediyelerin insan kaynakları ve eğitim müdürlüklerine şahsen yapılacak.
Adayların, başvuru formunu eksiksiz ve doğru olarak doldurmaları ve istenilen diğer belgelerle birlikte teslim etmeleri gerekiyor.
Adayların boy ve kilo ölçümü başvuru tarihleri arasında belediyelerin sağlık işleri müdürlüklerince yapılacak.
Sınavlar, 25 Aralık 2023 tarihinde saat 09.00'da başlayacak. Sınavlar, sözlü ve uygulamalı olarak yapılacak.
Sözlü sınavda, Türkiye Cumhuriyeti Anayasası, Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve mahalli idarelerle ilgili temel mevzuat konularından soru sorulacak.
Uygulamalı sınavda ise kadro unvanına ilişkin mesleki bilgi ve yeteneğin ölçülmesi ile sportif dayanıklılık gibi özelliklerin ölçülmesini kapsayacak şekilde sınav yapılacak.
Sınav sonuçları, belediyelerin internet sitelerinde ilan edilecek.
Başvurular için aranan şartlar şu şekilde:
- Türk vatandaşı olmak,
- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
- Silah taşımaya engel bir hali bulunmamak,
- 18 yaşını doldurmuş olmak,
- Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya askerlik çağına gelmemiş olmak,
- En az lise veya dengi okul mezunu olmak,
- KPSS'den en az 70 puan almış olmak.
Başvurular için gerekli belgeler şu şekilde:
- Başvuru formu,
- T.C. kimlik belgesinin fotokopisi,
- Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi,
- Askerlik durum belgesi,
- Sürücü belgesi (varsa),
- Vukuatlı nüfus kayıt örneği,
- Sağlık raporu.