Panasonic Electric Works Türkiye, "Dünya Saati" Etkinliğinin 11. Kez Ana Sponsoru
Panasonic Electric Works Türkiye, çevreyi koruma ve sürdürülebilirlik ilkeleri doğrultusunda faaliyet göstererek genç nesillere yaşanabilir bir dünya bırakma hedefiyle "Dünya Saati" etkinliğinin Türkiye'deki ana sponsorluğunu üstlendi.
Panasonic Electric Works Türkiye, çevre bilinci ve sürdürülebilirlik ilkeleri doğrultusunda faaliyet gösteren bir kuruluş olarak, genç nesillere yaşanabilir bir dünya bırakma misyonuyla hareket ediyor. Bu kapsamda, "Dünya Saati" etkinliğine 11. kez ana sponsor olarak destek veriyor.
"Dünya Saati", WWF-Türkiye'nin öncülüğünde gerçekleşen ve iklim krizi ile doğa kayıplarına dikkat çekmeyi amaçlayan küresel bir harekettir. 23 Mart Cumartesi günü düzenlenecek etkinlik, 190'dan fazla ülkede milyonlarca insanın katılımıyla gerçekleşecek. Anıtlar ve kurumlar 20.30-21.30 saatleri arasında ışıklarını kapatırken, bireysel ve kurumsal katılımcılar da "Dünya için bir Saatini Ver; Geleceğe Zaman Kazandır" çağrısıyla çeşitli etkinliklerle destek olacaklar.
Panasonic Electric Works Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü İlker Çelik, bu yıl 11. kez ana sponsor oldukları "Dünya Saati" etkinliğine desteklerinden dolayı büyük mutluluk duyduklarını belirtti. Çelik, şirketin sürdürülebilirlik ilkesiyle çalışarak gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakma vizyonunu paylaştı. Ayrıca, WWF Türkiye ile yürütülen iş birliğinin önemine vurgu yaparak, doğayı koruma ve daha sağlıklı bir dünya için faaliyetlerini sürdüreceklerini ifade etti.
"Dünya Saati" etkinliği kapsamında WWF-Türkiye, 23 Mart Cumartesi günü Müze Gazhane'de, "Dünya için bir Saatini Ver; Geleceğe Zaman Kazandır" başlığı altında tüm ziyaretçilerin katılımına açık bir dizi etkinlik düzenleyecek. Bu etkinliklerle birlikte, çevre bilinci ve sürdürülebilirlik konularında farkındalık yaratılması ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakma hedefine katkı sağlanması amaçlanıyor.
Kaynak: