Müşteri memnuniyetini artırmak isteyen işletmeciler, teknolojik imkânlardan yararlanarak, birçok yeniliğe imza atıyor. Konya Motorlu Sanayi'nde faaliyet gösteren bir firma, servis içerisine yerleştirdiği kameralarla tamir olan araçları, müşterilerine izletiyor. Ayrıca tamir, bakım ve boya safhaları video olarak da kaydediliyor. Müşteri istediği takdirde görüntüler kendisine veriliyor. Pratik Otomotiv Firması Genel Müdürü Metin Darıcı, sistem sayesinde müşteri sayısında ciddi artış yakaladıklarını ifade etti. Uygulama hakkında bilgi veren Genel Müdür Metin Darıcı, “Kaza veya genel bakım için bize gelen müşterilerimizin memnuniyetini artırmak için kameralı bir uygulama başlattık. İş yerimizin değişik bölgelerine kameralar yerleştirdik. Araçları tamir olan müşterilerimizin görüntüleri izleyebilmesi için özel şifreli bir site oluşturduk. Müşterilerimiz, aracının ne durumda olduğunu buradan görüyor, tamir aşamalarını izleyebiliyor” dedi. İşletme olarak yenilik ve teknolojiyi her zaman yakından takip ettiklerini söyleyen Darıcı, araç sahiplerinin bütün ihtiyaçlarını karşılamayı hedeflediklerini bildirdi. Darıcı, “Lastik patlamasından tutun, motor, kaporta, mekanik, elektronik, boya ve detay temizliğe kadar her alanda müşterilerin eksiksiz hizmet alması için çalışıyoruz. Kaza anında bile sürücüleri yalnız bırakmıyor 365 gün 24 saat açık telefonumuzla anında kaza veya olay yerinde giderek gerekli bütün yardımı sürücülere sunuyoruz. Tutanak tutulması, fotoğraf çekilmesi, tüm hasar işlemleri konusunda gerekli takibatı yapıyor, neticelendiriyoruz” ifadelerini kullandı. Vize işlemleri öncesinde araçlarda 101 noktada ücretsiz check-up hizmeti verdiklerini açıklayan Darıcı, “Hizmeti müşterilerin ayağına götürüyoruz. Araçların küçük çizik, boya, parlatma işleri için bile bu uygulamayı yapıyoruz. Profesyonel bir ekiple çalışmanın güveni içinde müşterilerimizin tüm isteklerine cevap vermeye çalışıyoruz” diye konuştu. Aracını bakıma veren Emrah Öz, uygulamanın kendileri için memnuniyet vereci olduğunu söyledi. Aracın tamirinin her safhasını internetten izlediğini ifade eden Emrah Öz, uygulamanın müşteriye verilen değerin göstergesi olduğunu kaydetti.