ANTALYA (AA) - Antalya'nın tanıtımı amacıyla davet edilen 21 Arap "sosyal medya fenomeni", hesaplarından yaptıkları paylaşımlarla bölgenin tanıtımına katkı sağladı.Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı'ndan (BAKA) yapılan yazılı açıklamaya göre, BAKA ve Türk Hava Yolları (THY) ile Başbakanlık Türkiye Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı (TYTDA) organizasyonuyla Antalya turizminde muhtemel sıkıntılara çözüm bulmak ve yeni alternatif pazarlar oluşturmak amacıyla sosyal medyadan tanıtım programı hazırlandı.Program kapsamında Arap dünyasında sosyal medya hesapları toplamda 1 milyondan fazla takipçisi olan 21 "sosyal medya fenomeni" Antalya'da konuk edildi. Konuklara, bölgenin doğal güzelliklere ve tarihi öneme sahip yerleri ile EXPO 2016 Antalya alanı gezdirildi. Gittikleri yerlerde karşılaştıkları güzellikleri takipçileriyle paylaşan "fenomenler", olumlu tepkiler aldı. Yaklaşık 58 bin 200 takipçisi olan Sultan Aljohani, gördükleri güzelliklerden çok etkilendiklerini ve takipçilerinden de benzer geri dönüşler aldıklarını söyledi. Bir takipçisinin mesajında ailesiyle yapmayı planladığı 9 günlük İstanbul tatili programına paylaşımlarından sonra Antalya'yı da eklediğini anlatan Aljohani, benzer çok sayıda mesaj aldığını ifade etti. Hesabında 357 bin 100 takipçisi olan Mohammed Alawad ise takipçilerinin Antalya'da hangi otellere gidebileceklerini, helal sertifikası ile ayrı plaj ve havuzlarının olup olmadığı, odalar, özel havuzlu villalar gibi ayrıntılar sorduğunu belirtti. Alawah, fotoğraf ve paylaşımlar sonrasında takipçilerinin ailece Antalya'da tatil yapmak istediklerini aktardıklarını kaydetti.
AA