AssisTT Genel Müdürü Dülgeroğlu:

"AssisTT, geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine geçerek, satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine çözüm sunuyor"

ÇORUM (AA) - AssisTT’in Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu, geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine geçerek, satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine çözüm sunduklarını bildirdi.

Türk Telekom'dan yapılan yazılı açıklamada, Türk Telekom Grup Şirketi AssisTT tarafından düzenlenen, "Sunay Akın'la Çağrı'şımlar" adlı organizasyonda AssisTT Çorum Çağrı Merkezi'nde çalışan 240 kişinin, şair ve araştırmacı Sunay Akın'la bir araya geldiği belirtildi.

Açıklamada, görüşlerine yer verilen Dülgeroğlu, şunları kaydetti:

"Türk Telekom'dan aldığımız güçle, 20 şehirdeki 22 bölgede yaklaşık 10 bin çalışanımızla hizmet veriyoruz. Müşteri memnuniyetimizi daha da artırmak için bu yıl iki konuya ağırlık vereceğiz. Bunlardan birincisi takım ruhu, ikincisi ise kişisel gelişimin önemi. Bu amaçla 13 şehirde 16 etkinlik düzenlemek üzere yola çıktık. Bu etkinlik dizisi ile çalışanlarımızın performansının ve hizmet kalitemizin daha da artacağını düşünüyoruz. AssisTT, geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine geçerek; satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine çözüm sunuyor."

Dülgeroğlu, Sunay Akın ile gerçekleştirecekleri etkinlik kapsamında 5 bin çalışana ulaşmayı hedeflediklerini belirtti.

AA

Gündem Haberleri

Murat Kurum, depremde evi yıkılan başöğretmenin yeni evine misafir oldu
Aksaray, Niğde ve Karaman'da Yoğun Kar Yağışı ve Tipi: Karayolları Trafiğe Kapatıldı
Hatay’ın Yeniden İnşasına Öncülük Eden Başkan Altay’a Fahri Doktora Unvanı
MSB, teğmenlerin kılıçlı yemini için 'Mesele disiplinsizliktir' dedi
Irak ve Suriye’nin kuzeyinde 34 terörist etkisiz hale getirildi