Revize edilmiş spor otomobilde iç ve dış kısımda tarz değişiklikleri yapılmış, şanzıman seçenekleri arasına yeni yedi vitesli S-tronic çift debriyajlı şanzıman ve model yelpazesine de daha performans odaklı bir R8 modeli olan V10 plus eklenmiş.
R8 LOGOSU YENİDEN TASARLANMIŞ
Yeni R8'in ön kısmında yapılan değişiklikler yeniden tasarlanmış tamponu ve yeni LED ön farları içeriyor. R8'in arkasında da yeni tampon ve kuyruk lambası tasarımı, yeni bir 'R8 logosu' ve yeniden tasarlanmış arka dağıtıcı ve köşelerde tek çıkışlı egzoz başlıkları dikkat çekiyor.
R8 modellerinin motor seçenekleri, önceki modelin giriş seviyesi 430 bg üreten 4,2 litrelik V8 ve 525 bg üreten 5,2 litrelik V10'dan oluşuyor, ama Audi mevcut modeldeki altı vitesli otomatik-mekanik R-tronic şanzımanı yeni bir yedi vitesli S-tronic çift debriyajlı şanzımanla değiştirmiş
Audi yeni şanzımanın CO2 emisyonlarını 22 gr/km azalttığını, bu arada 0-100 km/s hızlanma süresini de 0,3 saniye kısalttığını söylüyor; giriş seviyesi otomobil artık 0'dan 100 km/s'ye 4,3 saniyede, V10 versiyonu ise 3,6 saniyede çıkabiliyor.
Daha performans odaklı, yalnızca coupe gövde tarzında satılacak V10 plus modeli 550 bg gücünde. V10 plus'un 0-100 km/s hızlanma süresi 3,5 saniye azami hızı ise 317 km/s.
V10'un ağırlığını düşürmek için V10 plus versiyonunda hafif alaşım jantlar, azaltılmış yalıtım ve dış kısımda karbon fiber parçalar kullanılmış. En üst modelin süspansiyonu da elden geçirilerek ayarlanmış yaylar ve amortisörlerle donatılmış.
V10 plus standart V10'dan görsel olarak, karbon fiber ayna muhafazaları, hava delikleri ve ön tampondaki ayırıcı ile farklılaşıyor. V10 plus'da arka dağıtıcı standarda göre daha büyük, egzoz çıkışlarıda siyah renkte.
Diğer modellerden farklı olarak R8 V10 plus modelinin iç kısmında yarış koltukları bulunuyor.