İSTANBUL (AA) - Aytemiz, sektöründe bir ilki gerçekleştirerek 2016'da başlattığı "Tiyatral Bayi Eğitimlerine" bu yıl Trabzon'dan devam edecek.
Aytemiz'den yapılan açıklamaya göre, Türkiye geneline yayılmış 550'yi aşkın bayisi ile Türkiye'nin en hızlı büyüyen akaryakıt markası olarak faaliyetlerine devam eden Aytemiz, 2016'da hayata geçirdiği "Tiyatral Bayi Eğitimlerini" bu yıl Trabzon'dan başlatıyor.
Aytemiz istasyon yöneticilerine yönelik eğitim departmanının organize ettiği operasyon eğitimi, "Ne anlatmak istediğinizi söyleyin, 'nasıl' kısmını biz hallederiz" sloganı ile yola çıkan Umut Oğuz liderliğindeki Kurumsalhane ekibi tarafından gerçekleştirilecek.
Trabzon'dan sonra Mersin, İzmir ve Kocaeli'nde gerçekleştirilecek tiyatral eğitimler ile sadece Aytemiz istasyonlarındaki yöneticilerin eğitilmesi değil, akaryakıt sektörü için de müşterilerin beklentilerini en hızlı ve doğru şekilde karşılayabilecek profesyonellerin yetiştirilmesi hedefleniyor.
Aytemiz'in yönlendirmesi sonucunda, interaktif olarak hazırlanan skeçler ile verilen eğitim marka algısı, müşteri memnuniyeti, yönetim, işe alım ve operasyonel mükemmeliyet gibi ana konulardan oluşuyor.
- "Aytemiz, eğitim kavramı ile sanatı buluşturarak sektöre yeni bir vizyon kazandırıyor"
Açıklamada görüşlerine yer verilen Aytemiz Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü Özge Kansu Gökçek, eğitim içeriklerinin hazırlanma aşamasında sektörün eğitim ihtiyaçlarını gidermeye özen gösterdiklerini belirtti.
Uzun süren çalışmalar sonucunda sektör için çok kıymetli bir eğitim içeriği oluşturduklarını aktaran Gökçek, "Umut Oğuz liderliğindeki Kurumsalhane ekibinin 'eğlendirirken öğreten' skeçleri ile istasyon yöneticilerine marka olarak çok önem verdiğimiz konuları hatırlatırken, aynı zamanda keyifli vakit de geçirmelerini hedefliyoruz. Aytemiz, eğitim kavramı ile sanatı buluşturarak sektöre yeni bir vizyon daha kazandırıyor." değerlendirmesinde bulundu.
Bu yenilikçi ve yaratıcı bayi eğitimlerinin, sektöre yepyeni bir soluk getireceğine inandığını belirten Gökçek, sektörde yoğun bir rekabet olduğunu vurguladı.
Gökçek, "Hedefimiz, mevcut ve sadık müşterilerimize her gün ilk kez karşılaştığımız yeni müşterilerimizi de eklemek ve hepsini sürekli müşterimiz olacak şekilde kazanmak. Aytemiz olarak gerçekleştireceğimiz tiyatral bayi eğitimlerimizle hem ön saha satış ekibimizi hem de bayi yöneticilermizi 'müşterisini tanıyan, farklı servis ve hizmetler sunan akaryakıt istasyonu' konseptimize bir adım daha yaklaştırıyoruz. Bizi tercih eden müşterilerimiz, istasyonlarımıza her uğradıklarında hizmet kalitemizdeki artışın ve pozitif dönüşümün farkına varacaklar." ifadelerini kullandı.
AA