Koronavirüs nedeniyle tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de ekonomide dalgalanmalar yaşandı.
İnşaattan gıdaya birçok sektör, pandemi döneminde zor duruma düştü.
Koronavirüs salgınının büyük ölçüde atlatılmasıyla birlikte normalleşme dönemine girildi.
Piyasanın hızlanması için birçok sektöre bankalar tarafından, kredi kampanyaları düzenlendi.
Her sektör, bankalardan rahatlıkla kredi kullanma imkanı buldu.
Bankaların bazı sektörleri 'riskli' olarak değerlendirmesi, bu sektörlerde çalışan binlerce insanın mağdur olmasına neden oluyor.
Kredi kampanyalarını düzenleyen ve yararlanan sektörler, tüm çalışmalarını medya üzerinden yapmasına rağmen medya sektörünün kapsam dışında bırakılması, trajikomik bir durum ortaya çıkarıyor.
İNŞAAT VE OTOMOTİV SEKTÖRÜ AYAĞA KALKTI
Bilindiği üzere; salgın nedeniyle işleri durma noktasına gelen inşaatçılar ve galericiler normalleşme döneminde başlayan kredi kampanyasıyla yeniden ayağa kalktı.
Kredi oranlarının Cumhuriyet tarihinin en düşük seviyesine çekilmesi; ev ve araba satışlarını patlattı.