Özellikle müzik dosyalarının kolay paylaşımı sebeiyle amatör müzik grupları tarafından oldukça sık bir şekilde kullanılan MySpace, ülkemizde pek tutmayan sosyal ağlardan birisi. Biz pek sevmesek de 2003 yılında kurulan MySpace'in bir ara 100 milyon kayıtlı kullanıcıya kadar yükseldiği biliniyor.
FACEBOOK DAHA REVAÇTA
Facebook'un her türlü multimedya dosyasının paylaşımını kolaylaştırması ve hayran sayfası gibi uygulamalarla sürekli kendini geliştirmesi, MySpace'in gözden düşmesinin başlıca etkenleri.
Geçen sene 6.5 milyon olan kayıtlı kullanıcı sayısının bu yıl 3.3 milyona düşmüş olması MySpace'in sonu mu geliyor sorusunu akıllara getiriyor. Değişime ayak uyduramayan pek çok büyük internet projesi gibi MySpace'i de kötü günler bekliyor.
Medya devi Rupet Murdoch tarafından 2005 yılında 580 milyon dolara satın alınan MySpace'in geldiği noktada oldukça kötü bir yatırıma dönüştüğünü söyleyebiliriz. Son altı ayda üst düzey iki yöneticisi de istifa eden MySpace'i eski güzel günlerine döndürecek bir sihirli değnek aranıyor...