Bursa Ortadoğu'ya bel bağladı

Bursa Kültür, Turizm ve Tanıtma Birliği'nin öncülüğünde gerçekleştirilen etkinlikte 15 sosyal medya fenomeni, Uludağ Kayak Merkezi ve Bursa'nın tarihi ile gastronomi değerlerini tanıttı.

Bursa Kültür, Turizm ve Tanıtma Birliği tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, Türk Hava Yolları ve Swiss Hotel Uludağ iş birliğiyle Ortadoğu'dan davet edilen 15 sosyal medya fenomeni Bursa'yı keşfetmek üzere bir araya geldi. Suudi Arabistan başta olmak üzere, Kuveyt, Katar, Bahreyn gibi Ortadoğu ülkelerinden katılan fenomenler, 3 gün boyunca Uludağ Kayak Merkezi, Bursa'nın tarihi zenginlikleri, kültürel değerleri, gastronomi ve doğal güzelliklerini takipçilerine tanıttı.

Bu organizasyon, Bursa'nın Ortadoğu'daki turizm algısını güçlendirme amacını taşıyor. Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği Başkanı Oktay Yılmaz, sosyal medya fenomenleriyle bir araya gelerek şehrin turizm potansiyelini vurguladı. Yılmaz, yaptığı açıklamada, "Bursa, Ortadoğu'da güçlü bir turizm destinasyonu konumunda. Suudi Arabistan, Kuveyt, Katar ve diğer kardeş ülkelerden gelen yoğun ilgiyi görmekteyiz. Bu ilgiyi artırmak ve geliştirmek adına çalışmalarımıza devam ediyoruz" dedi.

Bursa'daki etkinliklerin ardından, önümüzdeki hafta Türk Hava Yolları'nın desteğiyle Suudi Arabistan'dan beş farklı kentten tur operatörleri Bursa'da bir araya gelecek ve B2B görüşmeler yapılacak. Ayrıca, 28 Nisan'da Dubai ATM Fuarı'na katılacak olan Bursa, burada Bursalı turizm profesyonelleri ile birlikte yeni iş birlikleri geliştirecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

BURSA Haberleri

Ehliyet sınavı sahasında öğrenci ile öğretmen kavga etti
Maç izlerken beyin kanaması geçirdi
Önce fare sandılar... Mahallenin maskotu oldu
Bursa'da eğitim uçağı düşüyordu