CarrefourSA, Bayilik Buluşmalarıyla Küçük Esnaf ve Girişimcileri Destekliyor

CarrefourSA, Türkiye'nin dört bir yanında düzenlediği Bayilik Buluşmaları ile küçük esnaf ve girişimcilerle buluşarak, yerel ekonomiye ve istihdama katkı sunmayı hedefliyor. İlk buluşma Adana ve çevre illerde gerçekleşti.

CarrefourSA Bayilik Buluşmaları Adana'da Başladı

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Türkiye genelinde bayilik sistemi ile büyümeye devam ediyor. İlk Bayilik Buluşması, Adana ve çevre illerden katılımla gerçekleştirildi. CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi Bulut Batum, Adana M1 CarrefourSA Hiper Lezzet Arası'nda düzenlenen etkinlikte potansiyel bayilerle bir araya gelerek bayilik sisteminin avantajlarını anlattı.

Yerel Ekonomi ve İstihdama Destek

CarrefourSA'nın yerel ekonomik kalkınmayı desteklediğini belirten Bulut Batum, şunları söyledi: "Organize gıda perakendesini daha güçlü hale getirmek için küçük esnaf ve girişimcinin sisteme dahil olması çok önemli. Bayilik sistemimizle esnaf ve girişimcilere CarrefourSA güvencesiyle ticaret yapma imkânı sunuyoruz. Bayilik sistemine giriş aşamasında ise herhangi bir bedel talep etmiyoruz. Böylece, bulunduğu bölgeyi en iyi bilen esnafları ailemizin bir parçası haline getiriyoruz."

Ticari Faaliyetlerde Destek

Batum, Adana'da bayilik sistemi kapsamında önemli bir potansiyel bulunduğunu vurguladı ve şöyle devam etti: "Bayilik sistemini organize gıda perakende sektöründe ilk biz hayata geçirdik. Bu sistemle tüketicilerimizin CarrefourSA kalitesi ve deneyimine erişimini kolaylaştırırken, küçük esnaf ve girişimciye karlı bir yatırım imkânı sağlıyoruz. Esnaf ve girişimci, uluslararası Carrefour ve Sabancı markasının gücünü arkasında hissediyor. Bilgi birikimimiz, lojistik ağımız, pazarlama iletişimimiz ve dijital teknoloji altyapımızla esnafımız CarrefourSA markası altında ailemizin bir parçası oluyor."

Üç Yıllık Hedef: 1000 Bayi

CarrefourSA, üç yıllık hedefi olan 1000 bayiye emin adımlarla ilerliyor. Bayilik sistemine olan yoğun ilgiden memnun olduklarını ifade eden Batum, kadın bayi sayısını artırmayı hedeflediklerini belirtti: "Şu anda 60 olan kadın bayi sayımızı önümüzdeki dönemlerde daha da artıracağız."

CarrefourSA, bayilik sistemiyle küçük esnaf ve girişimcilere destek olurken, yerel üreticilerin ürünlerinin CarrefourSA güvencesiyle müşterilere ulaşmasını ve üretimlerinin sürdürülebilir kılınmasını da desteklemeye devam ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri

Yılbaşı kokinaları raflarda
Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi İçin Yeni Dönem Başlıyor
Meşhur Sitedeki 52 Metrekare Daireyle Konya'da Bir İlk Gerçekleşecek
56 Yılda Ankara'nın Temelinde İmzası Olan Şirketin İflası
Konya'da her 5 kişiye 1 otomobil düşüyor