Türkiye'nin en dinamik otomobil markası olma hedefi ile başarı çıtasını sürekli yükselten Chevrolet, 2011 yılının ilk yarıyılında 10.321 adetlik satış ile pazar payını %3,56 olarak gerçekleştirirken 8. Sıradaki yerini sağlamlaştırdı. Chevrolet, 2011 ilk yarıyılında, geçen senenin aynı dönemine göre satışlarını %64 arttırırken, 2011 yılının ilk 6 ayında 2009 yılının toplam satış adedine de ulaşmış oldu.
Chevrolet Türkiye'nin yakalamış olduğu başarı, Chevrolet Avrupa'nın pazar payına büyük bir artı katıyor. 2011 yılının ilk yarıyılında, 2010 yılının aynı dönemine göre %64'lük bir büyüme gösteren Chevrolet Türkiye'nin, Chevrolet Avrupa toplam binek pazarında Pazar payı % 4,26 olarak gerçekleşti. Bu rakamlar ile Chevrolet Türkiye, Chevrolet Avrupa'nın dahil olduğu ülkeler içinde 4. Sıradaki yerini korumaktadır.
SUV 4x4 segmentini Türkiye'de büyüten ve bu segmenti Türk halkına sevdiren Chevrolet Captiva modelinde 2011 yılının ilk yarıyılında gerçekleştirilen 3.734 adetlik satış ile, % 27'lik bir SUV 4x4 Pazar payına sahip olurken, pazarda satılan her dört SUV 4x4 birisi Chevrolet Captiva oldu. Bu anlamda ,Captiva SUV 4x4 segmentinde pazar payının gidişini etkileyen bir model konumundadır.
C-Sedan Segmentinin başarılı oyuncusu Cruze 100'den fazla ülkede gösterdiği başarı perfomansını Türkiye'de de sürdürüyor. Türkiye'de , son üç aydır Kompak Sedan benzinli segmentinde 1 numara olan Cruze, ilk yarıyıl toplamında ise C Sedan Benzinli segmentinin 1 numarası konumuna da ulaştı.
Amerika'da kendi segmentinde liderliği elden bırakmayan Cruze, Türkiye'de ise Haziran ayında gerçekleşen 936 adetlik satışı ile C-Sedan benzinli segmentinin %22,60'lik pazar payına sahiptir.gm