2010 Eylül ayında Chevrolet Türkiye, www.facebook.com/ChevroletTurkiye sosyal paylaşım sitesi üzerinden müşterileri ve sevenleri ile direk iletişim platformuna geçti. Chevrolet Türkiye facebook sayfası açılır açılmaz büyük bir ilgi ile karşılaştı ve her gün hızla hayran sayısını arttırıyor. 5 Ekim 2010 tarihi itibarıyla Chevrolet hayran sayısı kısa bir sürede 4.534 kişiye ulaştı. Bu site aracılığı ile Chevrolet, yeni modelleri hakkında bilgileri ve fotoğrafları Chevrolet hayranları ile interaktif bir ileitşim platformunda buluşturup hayranlarını marka hakkında daha geniş bilgiye ulaştırıyor.
05 Ekim – 19 Ekim 2010 tarihleri arasında Chevrolet bu sosyal iletişim platformunda “I LOVE CHEVROLET” adını verdiği yepyeni bir yarışma başlatıyor ve hayranlarını daha interaktif bir ortamda buluşturuyor. www.facebook.com/ChevroletTurkiye sosyal paylaşım sitesi üzerinden belirtilen tarih aralığında “I LOVE CHEVROLET” yarışmasına katılıp Chevrolet sevgisini en güzel sloganla paylaşan Chevrolet hayranları özel bir ödülün sahibi olacaklar. En güzel 3 sloganı yazan 3 Chevrolet hayranı 28 Ekim 2010 tarihinde Istanbul Autoshow VIP gününde Chevrolet’nin özel konuğu olacaklar ve ilk defa AutoShow’da sergilenecek olan Corvette ve Camaro efsanevi otomobillerini yakından görmenin ayrıcalığını yaşayacaklar.
Chevrolet, müşterileri ve hayranları ile günümüzün etkin iletişim araçlarından biri olan sosyal paylaşım siteleri aracılığı ile kurduğu bu interaktif iletişim çalışmaları ile markanın dinamikliğini farklı bir alanda da yeni projeler ile sürdürmeye devam edecektir. Son 2 yılın en hızlı büyüyen otomobil markası olan Chevrolet, Türkiye’nin en dinamik otomobil markası olma yolunda emin adımlar ile ilerlerken, Captiva modelinde SUV 4x4 segmentinde %20 segment payı ile liderliği, Cruze modelindeki Euro NCAP güvenlik testinden 5 yıldızı ve 2010 AUTOBEST ödülü, tasarım harikası Spark modeli ve daha fazlası ile müşterilerin beğenisini kazanmaya devam ediyor.