Geçen yıl 10 dikakada 1 araç sattıklarını söyleyen Genel Müdür Atmaaca, "6 yeni modelle 2011 zıplama yılımız olacak" dedi
Geçtiğimiz yılı rekorlarla kapatan otomotiv sektörü, birçok markanın yıldızını parlattı. Bunlardan biri olan Chevrolet Türkiye de pazarın da üzerinde bir performans göstererek 2010'u yüzde 112 büyüme ile kapattı. Genel Müdür Tolga Atmaca, ocak ayında gerçekleştirdikleri bin 17 adetlik satış ile yüzde 3.40'lık pazar payına ulaştıklarını söyledi. Binek otomobil pazarında geçen yılı 9'uncu olarak tamamladıklarını söyleyen Atmaca, "Ocak ayındaki performansımızla bir sıra daha yükselerek 8'inci basamağa çıktık" dedi.
Yeni modeller yolda
2010 yılında pazarın yüzde 55'ine hitap ettiklerini hatırlatan Atmaca, "Bu yıl Captiva ve Cruze, gelişerek yoluna devam edecek. Bu modellerin yanı sıra 2011'de lansmanını yapacağımız Cruze hatchback, Orlando, Orlando hatchback ve Camaro modellerimiz ile pazarda daha geniş bir kitleye hitap etmeye başlayacağız. Bu 6 modelle birlikte otomotiv sektörüne yeni bir canlılık katacağız. 2010 yılına kadar hep yükseldik. 2011'de artık zıplayacağız" diye konuştu.
25 binin altı başarı değil
Geçtiğimiz yılı yüzde 3.54'lük pazar payı ve 20 bin araçlık satışla tamamladıklarını hatırlatan Genel Müdür Atmaca, 2010'da Avrupa ve Türkiye'de büyük başarı elde ettiklerini, bu başarının devamıyla birlikte 25 binin altında satış yapılırsa kendilerini başarılı olarak görmeyeceklerini belirtti. 2010'da her 10 dakikada 1 Chevrolet satıldığını söyleyen Atmaca, "Cruze'dan 7 bin 838, segment lideri Captiva'dan 5 bin 225, satışları 7 kat artan Epica'dan 261 adet satış yaptık" dedi.