CoinTR 2025’i yeni marka kimliğiyle karşılıyor

Sermaye Piyasası Kurulu’nun Faaliyette Bulunanlar Listesi’nde yer alan, Bitget Türkiye satın almasıyla erişim alanını genişleten CoinTR, stratejik adımlarına bir yenisini ekledi. Kriptonun Güvenli Noktası CoinTR’nin marka kimliği yenilendi.

Yönetim ekibinde daha önce TCMB (Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası) Piyasalar Genel Müdür Yardımcılığı görevinde bulunan Ali Eşelioğlu’nun CEO rolünü üstlendiği, eski Hazine ve Maliye Bakan Yardımcısı ve eski TMSF (Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu) Başkanı Şakir Ercan Gül’ün Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev aldığı CoinTR; son dönemde hız verdiği stratejik adımlarına bir yenisini ekledi. Üçüncü yılını kutlamaya hazırlanan yerli kripto para borsası CoinTR, “herkes için güvenli ve sağlam bir çatı” ilkesi ışığında marka kimliğini yeniledi. Logosunu, marka hikayesini ve temel değerlerini netleştiren CoinTR, “Kriptonun Güvenli Noktası” sloganıyla yeni dönemde herkes için inovasyon, şeffaflık, dürüstlük odaklı, kullanıcı dostu bir platform olmayı hedefliyor.

2021’den bu yana faaliyet gösteren, Sermaye Piyasası Kurulu’nun Faaliyette Bulunanlar Listesi’nde yerini alarak regülasyona verdiği önemi teyitleyen ve son dönemde Bitget Türkiye satın almasıyla gündeme gelen CoinTR’nin yönetim kurulunda eski TCMB Başkanı Murat Uysal, eski Vakıfbank Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Emin Karaağaç, eski BDDK (Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu) yetkilisi Yakup Demir gibi sektörün önde gelen isimleri de yer alıyor.

Finans uzmanları tarafından, her seviye yatırımcı için geliştirildi

CoinTR’nin misyonunu “Türkiye’de güvenli, şeffaf, kullanıcı dostu, sürdürülebilir büyümeyi ve kesintisiz inovasyonu teşvik eden, demokratik bir kripto yatırım platformu inşa etmek” olarak tanımlayan Ali Eşelioğlu, “Rekabetin giderek arttığı sektörümüzde; kullanıcılarına ve ekiplerine her an destek veren, bir kripto para ve yatırım hizmet sağlayıcısı olarak liderliği hedefleyen, Türkiye’de kalıcı bağlantılar kurmayı vizyonu olarak belirleyen CoinTR’nin yeni marka kimliğini de bir farklılaşma ve ayrışma unsuru olarak değerlendiriyoruz. Piyasaların karmaşık doğasını tanıyan, finans sektöründe deneyimli ve bürokraside yetişmiş insanlardan oluşan ekibimizin bu niteliklerini marka konumlama stratejimizin merkezine yerleştirdik. Finans uzmanları tarafından oluşturulan CoinTR, uçtan uca tüm marka kimliğini yatırımcılara stres ve belirsizlikten uzak, sağlam ve güvenli bir platform algısı yaratmak üzere kurdu” ifadelerini kullandı.

Finans ve bürokrasinin farklı kademelerinde görev alan deneyimli isimler tarafından yönetilen, 7/24 ulaşılabilen destek hizmetleri, gelişmiş güvenlik özellikleri, yatırım fırsatlarında çeşitlilik odağı ve kullanıcı dostu arayüzüyle öne çıkan CoinTR’nin yeni marka kimliğinde ve kurumsal mesajlarında sürdürülebilir inovasyon, kullanıcı merkezlilik, etkili işbirliği, şeffaflık ve dürüstlük ilkeleri esas alındı.

Üç yeni renk, yeni slogan, yeni değerler

CoinTR’nin marka renklerinden iletişim diline, kurumsal değerlerinden marka hikayesine, her noktayı yeniden değerlendirerek kurumsal kimliğini amaç ve vizyonuna uygun bir şekilde yeniden tasarladıklarını belirten CoinTR CEO’su Ali Eşelioğlu, "Belirlediğimiz yeni logodaki çatı sembolü CoinTR’nin Türkiye’nin dört bir yanındaki yatırımcıları ve kriptoya meraklı kesimleri bir araya getiren ortak bir çatı olduğunu simgeliyor. Tüm güncellemeler, CoinTR’nin derin bilgi birikimini ve mükemmelliğe olan bağlılığını yansıtmayı amaçlıyor. Üçüncü yılımızı kutlamaya hazırlandığımız bu dönemde imza attığımız bu yenilik; CoinTR’nin güven, şeffaflık, regülasyon ve inovasyona olan bağlılığıyla öne çıkan ve kripto dünyasında daha parlak bir geleceğe giden yolun öncüsü olmayı hedefleyen yönlerini vurguluyor” diye konuştu.

Türk yatırımcılar için istikrarlı ve güvenli bir çatı oluşturmak üzere finansal uzmanlığını modern teknolojiyle bir araya getiren ve bu yolla sürekli büyüyüp gelişen CoinTR'nin yeni kurumsal renkleri, Verda, Nova ve Azur olarak belirlendi. Güven ve istikrar kavramlarını temsil eden Verda, CoinTR’nin kullanıcılarına yaptıkları her yatırımın güvenli ve sürdürülebilir bir temele dayandığına dair güvence verirken; Nova rengi markanın yenilikçi ruhunu ve ileriye dönük vizyonunu simgelemek üzere tercih edildi. Azur tonu ise CoinTR’nin açık ve şeffaf iletişim anlayışını temsil edecek şekilde markanın görsel kimliğine dinamizm kazandırdı. Öte yandan CoinTR, marka kimliği güncellemesi kapsamında “Kriptonun Güvenli Noktası” sloganını benimsedi.

“Değişken piyasada istikrarlı bir el”

“Kullanıcı içgörülerinden ve pazar görünümünden yararlanarak, sağlam temeller üzerine inşa ettiğimiz yeni marka kimliğimiz, yatırımcıların temel beklentilerine yanıt veriyor ve uzmanlığıyla güven duygusu uyandırarak şüpheleri ortadan kaldırıyor” ifadelerini kullanan CoinTR CEO’su Ali Eşelioğlu, değerlendirmelerini şöyle sonlandırdı:

“Kriptonun yeni döneminde herkese kucak açıyor, tüm kripto yatırımcılarını bir büyüme yolculuğuna davet ediyoruz. Marka kimliği güncellememizle önemli bir kilometre taşını gerçekleştirmekten memnuniyet duyuyoruz. ‘Kriptonun Güvenli Noktası’ mottosuyla güvene ve güvenilirliğe verdiği önemi vurgulayan CoinTR olarak, değişen piyasada istikrarlı bir el görevi üstleniyoruz. Amacımız demokrasi, güven, yenilik ilkeleri ışığında, blokzinciri odaklı yeniliği teşvik etmek ve tüm bunları güven temeli üzerinde inşa etmek. Üçüncü yılımıza hazırlanırken bir bir geride bıraktığımız kilometre taşlarıyla hem Türkiye’de kriptonun hem de CoinTR’nin yeni dönemini başlatıyoruz. Yılın son aylarının ve ilerleyen dönemin Türkiye’de hem kripto ekosistemi için hem de CoinTR için oldukça verimli, üretken, yenilik dolu ve başarılı geçmesini temenni ediyoruz.”

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Kaliteli Endüstriyel Pizza Fırınları
Saatte 50 kilometre hızla esti, vatandaşlar uçmamak için direklere tutundu
Yağışlar Kuvvetli Olacak, Sıcaklık Düşüyor
Ankara kritik eşikte
Yemek Kartları ile Daha Çevreci Bir İş Yerine Adım Atın