Dubai çikolatası en çok aranan ilk 3 kelime arasına girdi

Sosyal medyayla dünyaya yayılan ve Türkiye'de de her geçen gün ilginin arttığı Dubai çikolatası, online alışverişte de yükselişe geçti.

Sosyal medyada hızla yayılan ve viral hale gelen Dubai çikolatası, Türkiye'de büyük bir ilgiyle karşılanarak pastaneler önünde uzun kuyruklara yol açarken e-ticaret platformlarında da hızla kendine yer buldu.

Eylül ayında Hepsiburada'da satışa sunulmasının ardından platformda güçlü bir satış ivmesi yakalayan Dubai çikolatası, ev kategorisinin ardından en çok aranan ilk 3 kelime arasına girdi.

En yoğun talep İstanbul, Ankara ve İzmir illerinden

Geçen aya kıyasla Hepsiburada'da çikolata kategorisindeki satışlar genel olarak 1,5 kat artarken, Dubai çikolatası özelinde 5 kat gibi çarpıcı bir büyüme görüldü. En yoğun talebin gösterildiği ilk 3 şehirde ise İstanbul, Ankara ve İzmir yer alıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri

Yılbaşı kokinaları raflarda
Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi İçin Yeni Dönem Başlıyor
Meşhur Sitedeki 52 Metrekare Daireyle Konya'da Bir İlk Gerçekleşecek
56 Yılda Ankara'nın Temelinde İmzası Olan Şirketin İflası
Konya'da her 5 kişiye 1 otomobil düşüyor