Şirket 5267 adet, yani geçen seneye göre yüzde 6 daha fazla otomobil teslim etti ve ticaret kârını da yüzde 9,6 arttırarak 232,8 milyon avroya çıkardı. Ferrari'nin net kârı da yüzde 7,6 artışla 152,4 milyon avroya yükseldi.
İlk dokuz ayda 1354 adet otomobilin satıldığı ABD hâlâ şirketin en büyük pazarını oluşturuyor. Çin'de 566, Almanya'da 534, İngiltere'de de 504 adet araç satıldı. Satışlar İngiltere'de yüzde 37, Japonya'da yüzde 20, ABD'de yüzde 16, Almanya'da da yüzde 9 arttı.
İtalya'da milli gelirler idaresinin süper otomobil sahiplerinin gelir vergisi kayıtlarını kontrol ederek vergi kaçakçılığını önleme politikası nedeniyle ülkede satışlar yüzde 49 azalarak 238 adede geriledi.
Başkan Luca di Montezemolo olumlu satış performansını şöyle yorumladı: "Bu yıl da İtalya istisna oluşturdu. Burada gördüğümüz düşüş kısmen ekonomik krizden, kısmen lüks mallara karşı düşmanca tutumdan kaynaklanıyor. Hâlbuki bu mallar uzun zamandır ülke için önemli bir kaynak oldu ve öyle olmaya da devam ediyor."
Ferrari 23 yıldır Apple'da çalışan Apple'ın internet ve yazılım hizmetlerinden ve yurtdışı iTunes'tan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Eddie Cue'nun Ferrari yönetim kuruluna katıldığını da açıkladı.