Özellikle planları uygulama dönemi, yaptığınız işin önemi kadar değerli olmalı. Bu sayede yapıcalacak işleriniz belli bir düzen içinde ilerleyecektir. Günlük, aylık, senelik halinde bir zincir oluşturmak, başarıya ulaşmanız adına size yardımcı olacaktır.
Plansız, hedefsiz yapılan bir girişim sizi çalışmanın ilerleyen zamanlarında son derece zorlayacaktır.
En basit iş bile düzgün bir yönteme oturtmadığınız taktirde içinden çıkılmaz bir hal alabilir. Bundan kurtulmak için her gün çalışma listesi oluşturmalısın. Bu liste size hiç bir işi atlamadan çalışma imkanı sunacaktır. Ayrıca çalışırken aldığınız notlar, işler yarım kalsa dahi kaliteyi bozmadan devam etme imkanı sağlar.
Düzenli ve sistemli çalışıp iş hayatınızı belli bir disipline soktuğunuzda, hedeflerinize ulaşmanız daha kolay hale gelecektir.