Hepsiburada Efsane Kasım kampanyasında Konya’nın En’lerini açıkladı. Hepsiburada’nın 1-28 Kasım tarihleri arasında 200 binden fazla kampanyayı hayata geçirdiği Efsane Kasım döneminde sipariş sayısı geçen yıla oranla 1,7 kat arttı. Efsane Kasım verileri, Konya’nın online alışveriş tercihleri konusunda da ilgi çekici istatistikleri ortaya koydu.
Hepsiburada 7 yıl önce Türkiye’ye tanıttığı “Efsane Kasım”da bu sene de yeni rekorlara imza attı. Efsane Kasım için teknolojik ve operasyonel süreçlerin yanı sıra tüm tedarikçiler ve KOBİ’lerle kapsamlı bir hazırlık dönemi geçiren Hepsiburada, müşterilerini 207 bin kampanya ve milyonlarca üründe indirimli fiyatlarla buluşturdu.
Hepsiburada müşterilerinin 1-28 Kasım tarihleri arasında verdikleri sipariş sayısı geçen yılın aynı dönemine kıyasla yaklaşık 1,7 kat arttı, böylelikle aylık rekor satış hacmine ulaşıldı. Satılan ürün adedi 30 milyona ulaşırken indirimli alışveriş yapan haneler yaklaşık 907 milyon TL tasarruf sağlamış oldu.
Kampanya döneminin en çok sipariş alan tarihi olan 11 Kasım’da günlük sipariş ve ciro rekoru kırıldı. Konya özelinde yapılan değerlendirmeler, satış adetleri ve ürün türleri bazında ilgi çekici istatistikler ortaya çıkardı.
KONYA’NIN EFSANE KASIM KARNESİ
Efsane Kasım boyunca Konya’daki Hepsiburada müşterilerinin ağırlıklı olarak ilgi gösterdiği kategoriler temel tüketim, sağlık ve güzellik, giyim, züccaciye ve kozmetik olarak sıralandı.
Bu dönemde satılan ürünler listesinin ilk sıralarında temizlik havlusu, çay, anne-bebek bakım çantası, leke giderici serum, çikolata ve döküm tava yer aldı.
KASIM AYINDA SİPARİŞ SAYISI %66 ARTTI
Bu ürünlerin satıldığı en hareketli ilçeler ise Selçuklu, Karatay, Meram, Ereğli, Akşehir, Beyşehir, Seydişehir, Çumra ve Ilgın olarak sıralandı. Konyalılar alışveriş için akşam saatlerini tercih ederken en yoğun alışveriş saati ise 21.00 oldu.
Konya’da Efsane Kasım döneminde Hepsiburada’dan verilen toplam sipariş sayısı ise bir önceki aya göre yüzde 66 oranında artış gerçekleştirdi.