Yeni ön ızgara, tampon, far grubu ve krom detaylara kavuşan makyajlı Accord'un iç mekanında da bazı değişiklikler göze çarpıyor. Yeni koltuk ve kapı kaplamalarının kullanıldığı iç mekanda, kalite hissi arttırılmış. Ayrıca direksiyon, el freni ve vites çerçevesi gibi bazı bölümlerde kullanılan alüminyum kaplamalar aracın sportif imajını destekler hale getirilmiş.
ESKİSİNDEN DAHA SESSİZ
Makyaj operasyonundan daha fazla yalıtımla ayrılan Accord, eskisinden daha sessiz olacak. Nisan ayında Avrupa'da satışına başlanacak araçta, viraj içi aydınlatan far sistemi ve otomatik uzun far sistemi sunulacak.
Accord'un teknik manadaki en büyük gelişmesi ise, 2.2 litrelik 150 hp güç üreten dizel motorun artık daha az yakıt tüketen bir hale getirilmesi. Motor içerisindeki sürtünme katsayısını azaltan mühendisler, bu sayede daha düşük yakıt tüketimi ve egzoz emisyonu değerleri elde etmişler. Tabi tüketimin düşmesinde tasarımda yapılan iyileştirmelerin, düşük sürtünmeli aktarma organlarının ve düşük yuvarlanma dirençli lastiklerin payı inkar edilemez. Yakıt tüketim değerleri ile ilgili detay vermeyen Honda, aracın CO2 emisyonunun 6 ileri manuel şanzımanlı versiyonda 9 g/km düştüğünü otomatik versiyonda ise 11 g/km düştüğünü açıkladı.
Honda Accord'un yol tutuşunu arttırmak için İngiliz ve Alman mühendislik firmalarıyla işbirliği yapılmış. Yeni bir amortisör sistemine kavuşan araç eskisinden daha iyi yol tutarken aynı zamanda konforundan da bir şey kaybetmeyecek.