Hyundai'nin yazılı açıklamasına göre, toplamda 6 milyar dolar tutarında marka değeri biçilen Hyundai, geçtiğimiz yıla oranla yüzde 19,3'lük büyüme ile marka değerini bu rakama ulaştırdı.
Dünyadaki tüm otomotiv markaları arasında 8'inci, genel sıralamadaki markalar arasında 61'inci sırada yer aldı. Geçen yıl tüm markalar arasında 65'inci sırada bulunan Hyundai, 2011 yılında sağladığı büyüme ile 4 sıra yükseldi. Marka değerindeki artış, otomotiv sektöründe yüzde 8,1, tüm markalar arasında yüzde 2,6 oldu.
Hyundai Üst Yöneticisi (CEO) Won-Hong Cho, ödülü, ''Elde ettiğimiz bu başarı, markamızın global ölçekteki gelişimini gözler önüne sermektedir. Gelecek dönemde modellerimizin daha çok müşteri tarafından arzu edilmesini hedefliyoruz. Bu çerçevede önümüzdeki dönemde marka değerimizi yükseltme yolunda çalışmalarımıza devam edeceğiz'' şeklinde değerlendirdi.