Türkiye'nin önde gelen hızlı ticaret markası Yemeksepeti, İstanbul’da düzenlenen basın toplantısında kullanıcılarına ve iş ortaklarına sunduğu hizmetlerdeki gelişmeleri ve hedeflerini paylaştı. Toplantıda, markanın yeni sloganı "Keyfin Yerine Gelsin" etrafında şekillenen yeni reklam kampanyası da tanıtıldı. Ayrıca, Ipsos, Futurebright ve ThinkNeuro gibi araştırma şirketlerinin verileri üzerinden, Yemeksepeti'nin tüketici algısı ve hizmet kalitesi değerlendirildi.
Sipariş Sayısında Yüzde 25 Artış
Yemeksepeti CEO’su Mert Baki, Türkiye'de yeme-içme sektörünün 2024'ün ilk yarısında yüzde 6 büyüdüğünü ve eve teslim siparişlerde yüzde 13’lük bir artış yaşandığını belirtti. Baki, 2024'ün ilk yarısında Yemeksepeti'nin sipariş sayısını yüzde 25 artırarak sektördeki büyümeyi geride bıraktığını ifade etti. Pandemi sonrası online yemek siparişlerindeki dönüşümün etkilerine dikkat çeken Baki, 2024'te online platformlardan verilen siparişlerin oranının yüzde 56,3'e ulaştığını vurguladı.
2023’te 3,2 Milyar TL’lik Ekonomik Değer
Yemeksepeti, 2023 yılında Joker İndirimi ve çeşitli kampanyalarla toplamda 3,2 milyar TL’lik ekonomik değer sundu. 2024'te de "Sepette TL" kampanyasıyla kullanıcılarına seçili restoranlardan anında indirim fırsatları sağlıyor. Kampanya, Ocak ayından bu yana 9 milyondan fazla kez kullanıldı.
Yenilenen Arayüz ile Hızlı ve Kolay Erişim
Yemeksepeti, kullanıcı dostu ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmayı amaçlayan yeni ana sayfa tasarımıyla kullanıcılarına daha hızlı ve kolay erişim imkanı sağlıyor. Ekim ayı sonuna kadar tüm kullanıcılar, yeni tasarımı deneyimleyecek.
Hızlı Ticarette Yeni Hedefler
Yemeksepeti Market ve Yemeksepeti Mahalle hizmetleriyle, kullanıcıların günlük ihtiyaçlarını hızlı ve ekonomik şekilde karşılayan Yemeksepeti, aynı zamanda yerel esnafa da dijital dönüşümde katkı sağlıyor. Şirket, hızlı ticarette iş hacminin yüzde 10’unu oluştururken, market hizmeti ile kârlılık hedeflerine ulaştı.
"Keyfin Yerine Gelsin" ile Tüketici Odaklı Strateji
Yemeksepeti CMO’su Selin Süzer, yeni marka stratejisi hakkında yaptığı açıklamada, "Keyfin Yerine Gelsin" sloganıyla, tüketicilere yalnızca hızlı hizmet değil, aynı zamanda zor anlarında küçük kaçışlar sunmayı hedeflediklerini belirtti. Süzer, kullanıcıların günlük streslerinden uzaklaşmalarını sağlayarak, onlara duygusal bir bağ kurabilecekleri bir deneyim sunduklarını vurguladı.