İstanbul'un Arnavutköy ilçesinde lokanta işleten Harun Temiz, müşterisinin gıda alışverişinde fazladan ödeme yapması üzerine büyük bir uğraş veriyor. Alışveriş tutarı 750 TL olan müşteri, kredi kartı bulunmadığını belirterek IBAN ile ödeme teklifinde bulundu. Temiz'in IBAN'ını kullanarak ödeme yapan müşteri, yanlışlıkla 7.500 TL gönderdi.
Bankalardan Yardım Alamıyor
Harun Temiz, akşam saatlerinde yapılan fazla ödemeyi fark etti ve müşteriye ulaşmaya çalıştı. Ancak, müşteri bilgilerini kişisel verileri koruma kanunu gerekçesiyle bankalar paylaşmadı. Temiz, kendi bankasıyla da iletişime geçti fakat sonuç alamadı.
Çevrede Araştırma Yapıyor
Temiz, müşterisinin inşaat sektöründe çalıştığını hatırlayarak çevredeki müteahhit ve inşaatçılara durumu iletti, ancak sonuç alamadı. Harun Temiz, "Arkadaşın parası bizde, ne zaman yolu düşerse gelip parasını teslim alabilir," diyerek sürecin devam ettiğini belirtti.