Lokantacı, Fazla Ödeme Yapan Müşterisini Arıyor

İstanbul Arnavutköy'de bir lokanta işletmecisi, müşterisinin yaptığı 7.500 TL'lik fazla ödemeyi geri vermek için büyük bir çaba sarf ediyor. Harun Temiz, 750 TL yerine 7.500 TL ödeyen müşterisini bulmaya çalışıyor.

İstanbul'un Arnavutköy ilçesinde lokanta işleten Harun Temiz, müşterisinin gıda alışverişinde fazladan ödeme yapması üzerine büyük bir uğraş veriyor. Alışveriş tutarı 750 TL olan müşteri, kredi kartı bulunmadığını belirterek IBAN ile ödeme teklifinde bulundu. Temiz'in IBAN'ını kullanarak ödeme yapan müşteri, yanlışlıkla 7.500 TL gönderdi.

Bankalardan Yardım Alamıyor

Harun Temiz, akşam saatlerinde yapılan fazla ödemeyi fark etti ve müşteriye ulaşmaya çalıştı. Ancak, müşteri bilgilerini kişisel verileri koruma kanunu gerekçesiyle bankalar paylaşmadı. Temiz, kendi bankasıyla da iletişime geçti fakat sonuç alamadı.

Çevrede Araştırma Yapıyor

Temiz, müşterisinin inşaat sektöründe çalıştığını hatırlayarak çevredeki müteahhit ve inşaatçılara durumu iletti, ancak sonuç alamadı. Harun Temiz, "Arkadaşın parası bizde, ne zaman yolu düşerse gelip parasını teslim alabilir," diyerek sürecin devam ettiğini belirtti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Seydişehir-Antalya Yolunda Minibüs devrildi, yabancı uyruklu sürücü yaralandı
Trafik kazası mağdurlarına tazminat tuzağı
Duvarı Kırıp Evi Soydu: 35 Yıllık Komşu Mahalleyi Şoke Etti
Ecel çağırdı: Telefonunu almaya döndü, yangında can verdi
Kulu'da uyuşturucuyla yakalanan şahıs tutuklandı