Meram Belediyesi, hizmet iştiraki olan PELİTAŞ A.Ş. bünyesindeki kafe ve restoranlarda hizmet kalitesini artırmak hedefiyle, personeline yönelik hizmet içi eğitim programlarını başarıyla sürdürüyor. Bu kapsamda, PELİTAŞ A.Ş. personeline 4 gün süren mutfak, servis ve iş hijyeni eğitimleri düzenlendi.
Eğitimlerin ilk ayağında, Meram Belediyesi Berlika Tesisi'nde üç gün boyunca mutfak ve servis eğitimleri gerçekleştirildi. Teorik ve pratik derslerin yer aldığı bu eğitimlerin ardından, personel, Meram Belediyesi Meclis Salonu'nda Meram Halk Eğitim Merkezi eğitmenleri tarafından iş hijyeni konusunda bilgilendirildi.
Meram Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, bu eğitimlerin PELİTAŞ A.Ş. bünyesindeki işletmelerde müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmayı amaçladığı belirtildi. Açıklamada ayrıca, "Hizmet sektörünün vazgeçilmez unsuru olan hizmet kalitesi, personelin etkili bir şekilde iş yapmasını sağlar. Bu inançla belediye olarak, personelin becerilerini artırarak daha verimli çalışmalarını sağlamak amacıyla hizmet içi eğitimleri aralıksız olarak sürdürüyoruz. Hizmet içi eğitimlerimiz, genel verimliliği artırmanın yanı sıra işlerini daha rahat ve kolay yapmalarına da katkı sağlıyor. Bu eğitimler, hizmetlerimize yansıtarak müşteri memnuniyetini maksimize etmeyi amaçlayan sürekli bir çabanın bir parçasıdır" denildi.
Açıklama ayrıca, "Mükemmeli yakalayana kadar eğitimlerimiz devam edecek" ifadesiyle, kalitenin sürekli bir şekilde artırılması ve personelin gelişimine yönelik çabaların devam edeceğini vurguladı.