Pegasus’a Uluslararası İş Mükemmelliği Ödülü

İSTANBUL (AA) - Pegasus, Uluslararası İş Mükemmelliği Ödülleri kapsamında Müşteri Deneyimi ve Müşterinin Sesi kategorisinde birincilik ödülünü aldı....

İSTANBUL (AA) - Pegasus, Uluslararası İş Mükemmelliği Ödülleri kapsamında Müşteri Deneyimi ve Müşterinin Sesi kategorisinde birincilik ödülünü aldı.

Pegasus'tan yapılan açıklamaya göre, şirket 14 farklı ülkeden 40 firmanın katılımıyla gerçekleştirilen Uluslararası İş Mükemmelliği Ödülleri (International Business Excellence Awards) kapsamında Müşteri Deneyimi ve Müşterinin Sesi (Customer Experience & Voice of Customer) kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.

Başvuru yaptığı kategorinin yanı sıra 22 kategorinin toplamında en yüksek puanı alarak Overall adı verilen kategoride de 1. olan Pegasus, 2 ödül birden alarak Türkiye’ye döndü.

Pegasus Hava Yolları adına ödülü Misafir Deneyimi Müdürü Demet Yarkın ve ekibi aldı.

Ekonomi Haberleri

Ulusal Staj Programı’nın 2025 yılı başvuruları başladı
Palamut ve hamsiden sonra şimdi de mezgit bereketi
Çinli GAC, Elektrikli Uçan Aracı GOVY AirJet'i Tanıttı
Ford’un Yeni Premium Modelleri Türkiye’de Satışa Sunuldu
ING Türkiye’de üst düzey atama