Panamera Sport Turismo ile Porsche'nin benzinli-elektrikli hibrit sisteminin prize takılan bir versiyonu ilk defa sergileniyor.Konsept, 2009 yılında Panamera'nın ilk piyasaya sürülüşünden bu yana, Porsche'nin göz önünde bulundurduğu en az üç yeni Panamera temelli modelden biri.
Mevcut Panamera'ya göre kilit görsel değişiklikler uzatılmış bir çatı hattını, daha fazla cam yüzeyleri ve tampon yüksekliğinde açılan açılı bir bagaj kapağını içeriyor.
Minimalist kabinde deri, Alcantara ve metal ağırlıkla kullanılan malzemeler. Her iki yanında dış ayna kameralarının ekranları olan dijital bir gösterge paneli dikkat çekiyor.
Merkez konsolda sık kullanılan işlevler için hızlı erişim düğmeleri içeren büyük bir bilgi-eğlence ekranı bulunuyor.
Araç 333 bg'lik kompresör beslemeli, 3,0 litrelik bir V6 motoru, 95 bg'lik bir elektrikli motoru ve 9,4 kW-saatlik bir lityum-iyon bataryayı bir araya getiriyor.
Konsept bu sayede maksimum 416 bg kombine çıkış üretiyor ve 0'dan 100 km/s'ye 6 saniyeden kısa sürede hızlanıyor.
Otomobil 100 kilometrede 3,5 litreden az yakıt tüketiyor ve CO2 emisyonları da 82 gr/km'nin altında.
Ayrıca konsept 130 km/s'ye kadar hızlarla 30 kilometre mesafeye kadar sadece elektrik gücüyle yol alabiliyor.