Reklamda en büyük pay hangi kanala gitti?

28 Haziran – 4 Temmuz haftasında, reklam pastasından en büyük payı alan kanal hangisi oldu?

28 Haziran – 4 Temmuz haftasında, reklam pastasından en büyük payı alan kanal hangisi oldu?

Hangi kanallara reklamveren taarfından daha çok tercih edilirken hangileri daha az rağbet gördü?

MTM verileriyle işte detaylar...

No TV Kanalı Adet TV Kanalı Süre(sn)
1 ATV 6.341 ATV 133.583
2 STV 6.074 STV 127.900
3 Star TV 5.826 Star TV 121.993
4 Kanal D 5.653 FOX 121.570

5 FOX 5.533 Kanal 7 116.500
6 Kanal 7 5.412 Kanal D 116.237
7 NTV 5.009 NTV 114.322
8 Show TV 4.642 Show TV 108.087
9 CNNTürk 4.061 Habertürk 80.240

10 Habertürk 3.607 CNNTürk 80.203
*MTM Medya Takip Merkezi'nin 28 Haziran-4 Temmuz 2010 tarihlerinde, 12 TV kanalı üzerinden, yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam alan 10 TV kanalı listelenmiştir. Telemarketing reklamları ölçüme dahil edilmemiştir.

Medya Haberleri

Yapay zeka ile Müslüm Gürses albümü
Hataylı Minik Yetenek Ahmet Kazar, Haluk Levent ile Aynı Sahneyi Paylaşmak İstiyor
Okan Yalabık’ın Gençlik Hali Görenleri Şaşırttı!
Ankaralı Turgut’tan kötü haber geldi
Akasya Durağı’nın Dilek'i yıllar sonra ortaya çıktı