RENAULT, ESPACE İLE PARİS'İ SALLADI

Yeni Renault Espace Paris Fuarı'nda nasıl karşılandı? Yeni Espace crossoverın yenilikleri neler? Espace’ın sürüş zevki nasıl? Multi-Sense® sistemi nedir? Initiale Paris versiyonu hangi modellerde?

Renault’nun amiral gemisi niteliğindeki modeli Espace son derece kapsamlı bir dönüşüm geçirdi. Yeni Renault Espace, büyük bir crossover’ın coşkulu hatlarını zarif ve bir o kadar da sağlam bir görünüm ile birleştiriyor. Markanın bu yenilikçi crossover’ı duygulara vurgu yapıyor ve ilhamını, geçen yıl Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtılan Initiale Paris konsept modelinden alıyor.
30 yıldan bu yana Espace’ın başarısının kozları olan aydınlık, modülerlik ve konfor Yeni Espace’ın akıcı çizgileri, çekici iç mekanı ile birleşiyor. Yeni Espace crossover, bünyesinde barındırdığı yenilikler ve uyandırdığı hisler sayesinde Renault tasarım Rönesans’ının vücut bulmuş hali. Yeni Espace havacılık ve ileri teknoloji ilhamının birer meyvesi olan detayları bünyesinde barındırıyor. Otomobilin hem beş hem de yedi koltuklu versiyonunda ustaca düşünülmüş iç mekan modülerliği sunuluyor. Ayrıca Espace’ta tasarım ve üretim aşamasında detaylara da çok büyük önem verildi. Espace’ın çevik ve dinamik performansı sayesinde sürüş zevki en üst düzeye taşındı. Ağırlık tasarrufu (Espace 4’ten 250 kg daha hafif) ve Renault Multi-Sense® sistemi sayesinde elde edilen bu çeviklik ve dinamizm böylesine ebatlara sahip bir araç için şaşırtıcı. Bu yeni sistem, 4Control® şasi, elektronik amortisör yönetimi, sürücünün o anki moduna göre kişiselleştirebileceği kabin aydınlatması ve ses ambiyansları da dahil olmak üzere sürüş zevkine ve seyahat konforuna ilişkin farklı teknolojileri koordine ediyor.

Renault aynı zamanda kendine özgü Initiale Paris versiyonunu da Renault Espace ve Clio ile sunuyor. Initiale Paris imzalı versiyonlar en üst düzeyde detay, ekipman ve özel hizmetleri müşterileri ile buluşturuyor.

Renault’nun 2014 Paris Otomobil Fuarı’ndaki standında geleceğe yönelik ipuçları da gün ışığına çıkarılıyor. EOLAB konsept araç, Renault’nun inovasyon sembolü; markanın ultra düşük yakıt tüketimini herkes için ulaşılabilir hale getirme çalışmasının bir parçası. Bu prototip, markanın teknolojik know-how’ının ne denli kapsamlı olduğunu gözler önüne seriyor. EOLAB’da kombine NEDC döngüsündeki yakıt tüketimi* 1 litre/100km düzeyinde; bu da 22g CO2/km gibi son derece düşük bir salım değerine denk geliyor. Söz konusu prototipte yaklaşık 100 adet ileri teknolojik gelişme göze çarpıyor. Tüm bu gelişmeler, motorlu araçların çevresel etkisini azaltma anlayışıyla gelecekteki Renault araçlarında yerlerini alacak.

Ayrıca showroom’lardaki yerini alacak olan yeni Twingo da Renault standında sergileniyor.

Renault’nun sıfır emisyon** programı, yeni Formula E dünya şampiyonasında boy gösteren tamamen elektrik motorlu otomobiller sayesinde artık bir gerçekliğe dönüştü.

 

Otomobil Haberleri

TOGG Kampanyayla MTV Hamlesi Yaptı
Ucuz Tesla Geliyor
Opel Frontera Elektriklenip Türkiye'ye Geliyor: İşte Yeni SUV'nin Özellikleri!
BYD Seal ve Volkswagen ID3: Elektrikli Araç Piyasasında İki Devin Karşılaştırması
TOGG'a Rakip Geliyor Fiyatı Gururunun Önüne Geçiyor