Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, belgelerin elektronik ortamda yazılması, gönderilmesi ve arşivlenmesini sağlamak, kurum içi ve kurum dışı yazışmaları hızlandırmak amacıyla elektronik belge yönetim sistemi ve elektronik imza uygulamasına geçileceğini kaydetti. Belediye Başkanı Mehmet Tutal ve Birim Müdürlerine elektronik belge ve imza konusunda brifing verildi. Başkan Tutal" belediye içerisindeki tüm birimler ile ilgili iç ve dış yazışma işlemleri otomasyon üzerinden gerçekleşecek.Elektronik Belge Yönetim Sistemi ile elektronik ortamda hazırlanan evraklar, güvenli elektronik imza ile imzalanarak gerekli birime sunulacak. Evrakların elektronik ortamda hazırlanması ve iletilmesi birimler arası ve kurumlar arası iletişimin daha hızlı olmasını ve zaman kaybını en aza indirecek. Bu çalışma ile zaman ve iş gücü israfının önüne geçilmiş olacak "dedi. Tüm kurumların elektronik belge yönetim sistemini kullanmaya başlanması ile kurumlar arası iletişim elektronik ortamda anlık olarak paylaşılacağını ifade eden Başkan Tutal;" evraklar elektronik ortamda hazırladığı için daha hızlı, daha güvenli transferi sağlanacak.Posta işlemlerine gerek duyulmayacak. Kurumda işlem yaptıran kişi ve kurumlar işlemlerinin her aşamasını elektronik ortamda takip edebilecekler. Arşivleme elektronik ortamda yapılacağından gerekli olan tüm materyaller (dolaplar, dosyalar, arşiv odası, vs. azalacak ve evrakları kaybolması, yıpranması, ulaşılamaz hale gelmesi gibi sorunlar yaşanmayacak.Ayrıca bu sistem ile posta masrafları düşecek ve ekonomik anlamda tasarruf sağlanacaktır."şeklinde konuştu.