Yaz aylarına iddialı giriş yaparak ürün ve hizmet yelpazesini Qashqai Sky Pack, Sport Pack ve Black Edition versiyonları ile büyüten Nissan, Temmuz ayında yüzde sıfırdan başlayan faiz fırsatları sunuyor.
Nissan’ın jenerik modelleri için sunduğu yüzde 0 faiz ile kredi imkanı sunan kampanyası kapsamında Juke ve Qashqai’nin yanı sıra Micra ve Note da yer alıyor. Kampanya kapsamında bulunan Nissan Micra 29 bin 76 TL, Nissan Note 35 bin 520 TL, Nissan Juke 43 bin 362 TL, Nissan Qashqai 51 bin 341 TL, sarsıntısız sürüş keyfi sunan otomatik vites Qashqai 55 bin 341 TL, Nissan Qashqai+2 ise 65 bin 269 TL’den başlayan anahtar teslim satış fiyatlarına sahip.
Nissan’ın sınırlı sayıda Türkiye’de satışa sunduğu Juke Shiro ile farklı olmak isteyenler de yüzde 0 faizli kredi kampanyasından yararlanabilecek. Özel üretim farkı ile yollara çıkan Juke Shiro 59 bin 675 TL fiyatıyla bayilerdeki yerini alıyor.
“Pazar yüzde 19 seviyelerinde düşüş yaşarken biz aynı oranlarda yükseldik”
İlk yarıyılın son ay değerlendirmesini yapan Nissan, Haziran ayında 1588 adetlik satış ile binek araç segmentinde pazar payını hedeflediği yüzde 3 seviyesinde sürdürdüğünü açıkladı. 1704 adet ile yüzde 2,4’lük pazar payı elde eden Nissan ilk yarı yıl sonunda 7 bin 720 adetlik araç satışı ile binek araç segmentinde yüzde 3,2; toplam pazarda ise 8 bin 416 adetlik satış ile yüzde 2,5’luk pazar payına sahip oldu.
2012 Ocak – Haziran dönemini değerlendiren Nissan Türkiye Genel Müdür Yardımcısı İlkim Sancaktaroğlu yılın ilk yarısında pazarda görülen daralmanın yavaşladığını belirtti. Sancaktaroğlu değerlendirmesine şöyle devam etti; “İlk yarıda pazarda hissedilen daralmanın, yılın ikinci yarısında etkisini tamamen kaybedeceğini öngörüyoruz. Bu etkinin kaybolması ile birlikte ikinci 6 ayda toparlanma başlayacaktır. Model yılı geçişinin takvim yılına bağlanması da olumsuz bir etki yaratmayacaktır.”
Yılın ilk yarısında geçen yılın ilk yarısına oranla yüzde 19,1’lik düşüş yaşayan toplam pazara rağmen 2011 – 2012 yarıyıl karşılaştırmalarında Nissan’ın satış oranlarında pazarın aksine artış elde ettiklerini söyleyen İlkim Sancaktaroğlu, “Markamız istikrarlı bir yükseliş grafiği sergiliyor. Yıl sonu hedefimiz olan 22 bin adet seviyelerindeki satışa adım adım yaklaşıyoruz. Bu performans ile toplam pazardaki payımızı yüzde 3’ün üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. Bu hedeflerimizde fenomen haline gelen modelimiz Qashqai’nin önemli rolü var. Bu model için geçen ay sunmaya başladığımız yeni donanım seçenekleri beklediğimizin üzerinde ilgi uyandırdı. Yılın sonlarına doğru satışa sunacağımız 1.6 dizel motor seçeneği de heyecanla bekleniyor” dedi. Sancaktaroğlu ayrıca yapılan araştırmalar doğrultusunda müşteri memnuniyeti oranlarının da satışlara paralel olarak artış gösterdiği sonucunun altını çizdi.