ŞOK Marketler 2024 İlk Çeyrekte 37,2 Milyar TL Ciroya Ulaştı

ŞOK Marketler, 2024 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 37,2 milyar TL'ye çıkardı. Şirket, 47 bin çalışanı ve yeni mağaza açılışlarıyla ekonomiye katkı sağlamaya devam ediyor.

Mağaza Sayısı 10 Bin 789'a Ulaştı

ŞOK Marketler, 2024 yılının ilk çeyreğinde 10 bin 789 mağazaya ulaştı. Şirket, "ara sıra değil hep ucuz" ilkesiyle Türkiye genelinde temel ihtiyaç ürünlerini uygun fiyatlarla sunmayı sürdürüyor.

Teknolojik Altyapıya Yatırımlar Artıyor

ŞOK Marketler, teknolojik altyapı yatırımlarına da hız kesmeden devam ediyor. Şirketin e-ticaret uygulaması "Cepte ŞOK" için yeni bir arayüz güncellemesi yapıldı. Müşteri geri bildirimleri doğrultusunda gerçekleştirilen bu güncellemeyle, kullanıcılar artık 60 dakika içerisinde teslimat seçeneğinden yararlanabiliyor. ŞOK Marketler, başarılı mobil uygulamasının yanı sıra "Win" sadakat programıyla da müşterilerine kampanyalar sunuyor. Win programı ile müşteriler, kampanyalı ürünlerden alışveriş yaptıkça Win para kazanıyor ve bu paralar, Cepte ŞOK'taki Win cüzdanlarında birikerek hem mağazalarda hem de uygulamada kullanılabiliyor.

Kadın Emeğine Destek: "ŞOK'ta Ben de Varım" Projesi

ŞOK Marketler, yüzde 54 kadın çalışan oranıyla sektörde öncülük ediyor. 2019 yılında hayata geçirilen "ŞOK'ta Ben de Varım" projesiyle kadınların ekonomiye katkı sunmaları destekleniyor. 2024 yılının ilk çeyreğinde bu proje kapsamında, deprem bölgesi başta olmak üzere farklı yörelerdeki kadın kooperatiflerinden kadınların ürettiği el emeği ürünler seçili ŞOK mağazalarında satışa sunuldu. Bu projeyle kadın istihdamının artması ve kadınların ekonomik olarak güçlenmesi hedefleniyor.

CEO Uğur Demirel: "Müşteri Deneyimini İyileştirmeye Devam Edeceğiz"

ŞOK Marketler CEO'su Uğur Demirel, 2024 yılı ilk çeyrek finansal sonuçlarını değerlendirerek, "ŞOK Marketler olarak daima ülkemizin ekonomisine ve müşterilerimizin bütçesine katkı sunmak üzere çalışıyoruz. 2024 yılının ilk çeyreğinde de büyümemizi sürdürerek 37,2 milyar TL ciroya ulaştık. Mağaza ve depo yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürürken, arayüz güncellemesi yaptığımız mobil uygulamamız Cepte ŞOK ile 60 dakikada teslimat seçeneği sunarak müşteri deneyimini daha da iyileştirmeyi hedefliyoruz. Bunun yanı sıra geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz Win programımızla müşterilerimize kaliteli ürünü uygun fiyattan ulaştırırken, kazandıkları Win paraları Win cüzdanları aracılığıyla kullanma imkanı sağlıyoruz. ŞOK Marketler olarak, 'ara sıra değil hep ucuz' sloganımızla, önümüzdeki dönemde de yapacağımız yatırımlarla yeni mağazalar açmaya ve istihdamımızı artırmaya devam edeceğiz" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri

4 Yıl Önce Cizre'ye Devasa Fabrika Kuran Firma İflas Etti
Yılbaşı kokinaları raflarda
Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi İçin Yeni Dönem Başlıyor
Meşhur Sitedeki 52 Metrekare Daireyle Konya'da Bir İlk Gerçekleşecek
56 Yılda Ankara'nın Temelinde İmzası Olan Şirketin İflası