MediaCat dergisinin Ipsos işbirliğiyle düzenlediği 17. "Türkiye'nin Lovemark'ları" araştırmasının sonuçları açıklandı. Bu yıl dondurulmuş gıda kategorisinde Türkiye'nin en sevilen markası olarak SuperFresh seçildi. Tüketicilerin kalbinde ve zihninde yer eden tek marka olan SuperFresh, bu başarıyı sürekli inovasyon, sürdürülebilir iletişim ve geniş bulunurluk ağına borçlu.
Kerevitaş CMO'su Gülizar Öcal Doğan, markanın bu ödüle ulaşmasında "markaya duyulan yakınlık" ve "tüketici ihtiyaçlarını karşılama" gibi unsurların etkili olduğunu belirtti. Ayrıca, dondurulmuş gıda pazarının son üç yılda tonajda iki haneli büyüme gösterdiğine dikkat çekti.
Yıllık Yenilikçi Ürün Sunumu
Öcal, SuperFresh'in pazara her yıl 13 kategoride 50'den fazla yeni ürün sunduğunu ve markalı pazarda yüzde 43'lük ciro pazar payıyla liderliklerini sürdürdüklerini ifade etti. Son dönemde hayata geçirilen yenilikçi ve sürdürülebilirlik odaklı iletişim ve ürün çalışmaları, markanın "Lovemark" seçilmesinde büyük rol oynadı.
Toplumsal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik
Gülizar Öcal Doğan, SuperFresh'in Türkiye'yi dondurulmuş gıda sektörü ile tanıştıran marka olduğunu vurgulayarak, "Sadece ürünlerimizin kalitesiyle değil, tüm değer zincirimizle topluma pozitif etki sunmayı önceliklendiriyoruz" dedi. Tarımda kadınlara fırsat eşitliği sağlama, sorumlu tarım uygulamaları ve israfı sıfıra indirme hedefleriyle sektörde öncü adımlar attıklarını belirtti.
Erişilebilir Ürün Vizyonu
SuperFresh, herkesin markası olma vizyonu ile ulaşılabilir fiyatlarda ürün sunmaya devam ediyor. Ayrıca, görme engelli tüketiciler için yapay zeka destekli Blindlook platformu ile pratik çözümler geliştirmeyi hedefliyor. Marka elçisi Refika Birgül ile yürütülen kampanya, marka değerinde tüm zamanların en yüksek skoruna ulaşılmasını sağladı.