Takipçi sayım arttı diye sevinmeyin

İtalya’da Marco Camisani Calzolari isimli bir akademisyenin yaptığı araştırma sonuçlarına göre, Twitter’da insanları takibe alan hesapların yaklaşık yüzde 46’sı gerçek kişiler değil

39 uluslararası markayı ve İtalyan markalarını inceleyen Calzolari, gerçek kişiler gibi Twitter hesabı yaratan şirketlerin de bu durumdan direkt olarak sorumlu tutulamayacaklarını, bu uygulamanın genelde PR şirketleri tarafından, şirketin bile haberi olmadan gerçekleştirildiğini belirtti.

Bu verilerin sonucu olarak, Calzori, takipçi sayısının popülarite göstergesi olmayabileceğinin anlaşıldığını da belirtti.

Bir kullanıcının insan olup olmadığını anlamak için ise şunlara dikkat edilebilir:

- Gerçek bir isim kullanıyor mu

- Kendisiyle ilgili profilinde detay paylaşmış mı

- Fotoğrafı var mı

- Farklı platformlarda (cep telefonu, bilgisayar, tablet gibi) hesabına giriyor mu

 

Teknoloji Haberleri

Casper’dan Yeni Nesil Bilgisayar Deneyimi: Nirvana AIO A800 ve AIO A900
Yeni Nesil 5G Teknolojisinin Temel Özellikleri
Cerrahi İşlemlerde Robotik Tıp Kullanımı
Mevlana Kalkınma Ajansı TeknoGirişim Dersi Programı'nın 4. Dönemi Başladı