Türk Telekom, 2023 yıl sonu itibarıyla toplam abone sayısını 52,9 milyona çıkarırken, mobil abone sayısını 26,2 milyona yükselterek dikkat çeken bir performans sergiledi. Mobil alandaki güçlü büyüme ivmesiyle, şirket mobil gelirlerini bir önceki yıla göre 6,4 milyar TL artırdı. Mobil gelirlerinin, şirketin 2023 yılı büyümesine en büyük katkıyı sağladığı belirtildi.
Türk Telekom, mobilde faturalı hatlarda rekor bir rakam olan 1,6 milyon net abone kazanımıyla yılı tamamlarken, faturalı segmentteki abone oranını yüzde 70,8'e yükselterek önemli bir başarı elde etti. Ayrıca, numara taşıma pazarında 9 çeyrektir liderliğini sürdürerek mobil numara taşımada en çok tercih edilen operatör konumunu korudu.
Şirketin Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, müşteri odaklı bir yaklaşımla hareket ettiklerini vurgulayarak, teknoloji ve dijital hizmetlerle müşterilere 360 derece bir deneyim sunduklarını belirtti. Özden ayrıca, Türk Telekom'un yapay zekâ tabanlı akıllı asistanı TiTi ile müşterilere dijital destek sağlayarak önemli bir etkileşim sağladıklarını ifade etti.
Türk Telekom, 2023 yılında attığı stratejik adımların meyvelerini topladığı bir dönem geçirirken, müşteri deneyimini odağa aldığı stratejisini 2024'te de sürdürmeyi hedefliyor.