Turkcell Mobil Şirket Haritasında en mobil il hangisi? Turkcell Mobil Şirket Haritasında İstanbul kaçıncı sırada? Turkcell Mobil Şirket Haritasında Konya kaçıncı sırada? Turkcell Mobil Şirket Haritasında Adana kaçıncı sırada? Mobil Şirket Haritasında Ankara kaçıncı sırada? Mobil Şirket Haritasında Sakarya kaçıncı sırada? Mobil Şirket Haritasında İzmir kaçıncı sırada? Mobil Şirket Haritasında Kocaeli kaçıncı sırada? Mobil Şirket Haritasında Bursa kaçıncı sırada? Mobil Şirket Haritasında Antalya kaçıncı sırada? Mobil Şirket Haritasında Adana kaçıncı sırada? Mobil Şirket Haritasında Gaziantep kaçıncı sırada? Mobil Şirket Haritasında Mersin kaçıncı sırada?
Turkcell’in, şirketlerin mobil teknolojileri kullanarak, daha başarılı, hızlı ve karlı olmalarını sağlamak amacıyla 3 yıl önce hayata geçirdiği “Akıllı Şirket” vizyonu Türkiye’deki teknolojik dönüşüme öncülük ediyor. Turkcell, bu 3 yıllık süreçte, şirketlerin başarısına teknolojiyle destek olmak için 30 ilde 50 binin üzerinde kurumsal müşterisiyle buluştu. Firmaların teknolojiyi ne kadar kullandıklarını McKinsey ile birlikte oluşturduğu “Turkcell Akıllı Şirket” algoritması üzerinden ölçümleyen Turkcell, Türkiye’nin teknolojik dönüşüm haritası niteliğindeki bilgileri kamuoyuyla paylaştı.
Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, teknolojik dönüşüm yolunda şirketlere destek olmak amacıyla 3 yıl önce hayata geçirdiği “Akıllı Şirket” vizyonu ile aldığı yolu açıkladı. 3 yıl önce “Akıllı Şirket” skorları üzerinden şirketlerin teknoloji kullanımını ölçümleyerek Türkiye’nin “Akıllı Şirket” haritasını çıkaran Turkcell, bu süre zarfında 30 ilde 50 binin üzerinde kurumsal müşterisiyle birebir temasa geçti. Anadolu’yu adım adım gezen Turkcell’in desteği ile teknoloji hamlesi gerçekleştiren şirketlerin sayısı artarken, 3 yıl içinde “Akıllı Şirket” skorları yükseldi, iller ve sektörlerin teknoloji kullanımları pozitif değişimler gösterdi.
Konya 2014’te ilk 10 içerisine girdi
“Akıllı Şirket” skorları il bazında değerlendirildiğinde Türkiye’nin ve şirketlerin teknoloji kullanım haritalarının zaman içinde değişim gösterdiği görüldü. İzmir, Antalya, Bursa, Konya ve Mersin illerinde şirketlerin teknoloji dönüşümleri ivme kazandı ve listede daha üst sıralara oturdu.
Sektör bazında değerlendirildiğinde ise özellikle enerji sektöründe bir sıçrama gerçekleştirildiği görüldü. 3 yıl önceki “İlk 10” listesinde yer almayan “Kamu ve Devlet Kurumları”nın da makineler arası iletişim (M2M) ve pazarlama çözümleri ile vatandaşa ulaşarak ve yeni hizmetler sunarak teknolojiyi daha fazla kullanıp listeye girmesi dikkat çekti.
Sadece 2014’ün ilk yarısında 5 binin üzerinde şirket Akıllı Bulut, Mobil Pazarlama, Akıllı Enerji, Akıllı Faks, Video Konferans, İşin Cebinde Çalsın, gibi çözümlerle işlerini tamamen mobilden yönetme yoluna gitti. Büyük ilgi gören Araç Takip çözümünde, 500 bin adet araca ulaşıldı ve bu alanda Türkiye Avrupa’da 1.’liğine yükseldi. En mobil il: İstanbul; en mobil sektör: Finans
2011’de hazırlanan Turkcell Mobil Şirket Haritasında en mobil iller: 1. İstanbul, 2. Ankara, 3. Sakarya, 4. İzmir, 5. Kocaeli, 6. Bursa, 7. Antalya, 8. Adana, 9. Gaziantep, 10. Mersin olmuştu. 2014 itibarı ile bu tablo şu şekilde şekillendi: 1. İstanbul 2. Ankara 3. İzmir 4. Antalya 5. Bursa 6. Kocaeli 7. Konya 8. Adana 9. Mersin 10. Gaziantep.
Türkiye’nin en mobil sektörleri ise 2011’de şöyle sıralanıyordu: 1. Finans, 2. Endüstri-Üretim 3. İnşaat, 4. Hızlı Tüketim Malzemeleri, 5. Tekstil, 6. Lojistik, 7. Eğitim, 8. Sağlık, 9. Bilgi Teknolojileri, 10. Medya-Reklam. Bu tablo 2014’te 1. Finans, 2. Endüstri-Üretim, 3. Enerji, 4. Hızlı Tüketim Malzemeleri, 5. Tekstil, 6. Lojistik, 7. Eğitim, 8. Sağlık, 9. Bilgi Teknolojileri, 10. Kamu ve Devlet olarak sıralandı.
Selen Kocabaş: “Teknolojik dönüşüm önemli bir sınav ”
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş; “İçinde yaşadığımız bilgi ve mobilite çağında “teknolojik dönüşüm” tüm şirketlerin başarı yolunda vermesi gereken bir sınav. Fark yaratmak, çevik, akıllı, rekabetçi ve verimli bir şirket olmak için teknolojiyi ve mobil iletişimin sunduğu olanakları iş süreçlerine entegre etmek gerekiyor. Türkiye kurumlarımızın, şirketlerimizin yatırımları, teknolojileriyle büyüyor, gelişiyor. Şirketlerimizin gelişiminde akıllı şirket, mobil şirket, gerçek zamanlı şirket olmaları için her birine özel çözüm sunmak yıllardır önceliğimiz. Üstün altyapımızla, servislerimizle, en büyük saha ve çağrı merkezleri ekipleriyle mücadelelerinde yanlarındayız. Bugün mobil iletişim sektöründe ve kurumsal pazarda lideriz, 520 bini aşkın şirkete hizmet veriyoruz. Türkiye’nin başarılı şirketlerine baktığımızda her 10 başarılı şirketten 9’unun Turkcell ile çalıştığını görüyoruz. Müşterilerimizin duyduğu güven omuzlarımıza önemli bir sorumluluk yüklüyor. Eğer çalıştığımız şirketlerde ve dolayısıyla Türkiye’de teknolojik dönüşüm gerekiyorsa, elimizi taşın altına sokmamız gerekiyor diye düşündük ve 3 yıl önce “Akıllı Şirket” vizyonunu hayata geçirdik. Sizlerle paylaştığımız “akıllı şirket skorları “ ile teknolojik olarak gelişim endekslerini il bazında dahi sizlerle paylaşmanın, birbirimizden öğrenerek gelişmenin mutluluğunu yaşıyoruz. İstiyoruz ki, boyutu ve faaliyeti ne olursa olsun tüm şirketler bu fırsatı yakalasın. Bu yönde çalışmalarımız önümüzdeki dönemde de aynı hızıyla sürecek” dedi.
Özel bir algoritmayla il ve şirket bazında “Akıllı Şirket” skorları hesaplandı
Turkcell 3 yıl önce şirketlerin teknoloji kullanımını ölçümleyebilmek üzere bir algoritma geliştirdi. “Akıllı Şirket” skorunun hesaplanabilmesi için 4 temel kategoride (Temel haberleşme, bilgiye erişim, iş/varlık yönetimi, müşteri yönetimi) kriterler belirlendi ve şirketler bu kriterlere göre değerlendirildi. Ayrıca şirketlere, mobil teknoloji kullanımında yol göstermek üzere Turkcell’in Uzman Proje ve Müşteri Yöneticileri ücretsiz danışmanlık hizmeti de verdi. Bu sayede 2011’den bu yana toplam 20 binin üzerinde şirketle özel proje üretildi. Bu sayede şirketler, mobil teknoloji kullanım oranlarını ölçümledi, kendi sektörlerinde ve kendi büyüklüklerindeki diğer şirketlerle skorlarını karşılaştırarak, güçlü ve gelişime açık alanlarını görme ve iyileştirme fırsatı yakaladı.
Sayılarla 1 günde Turkcell Kurumsal
• 2200 kurumsal satış çalışanı
• 1000 çağrı merkezi çalışanı
• Turkcell İletişim Merkezleri’ne bir günde 130 bin kurumsal müşteri ziyareti
• 4 bin TIM de işlem
• 20 bin kurumsal müşteri web sitesi ziyareti
• Karşılanan çağrı 15 bin
• 450 bin online işlem
• Gelen SMS sayısı 90 bin
• 5 bin IVR müşterisi