Vodafone Business, Türkiye'nin otomobil sektöründeki dijital dönüşümüne öncülük ederek, bağlantılı araç teknolojisi ile sürücülere ve yolculara benzersiz bir yolculuk deneyimi sunuyor. Bugün 35'in üzerinde otomobil markasına hizmet veren Vodafone Business, Türkiye genelinde 1 milyondan fazla araca Acil Çağrı Sistemi (e-Call) hizmeti sunuyor. Acil durumlarda otomatik olarak acil yardım çağrısı yapabilen bu sistem, trafik kazalarında hayat kurtarıcı bir rol oynuyor.
Ayrıca 300 binden fazla araca e-SIM hizmeti sağlayarak internet bağlantısını kolaylaştıran Vodafone Business, otomobil sahiplerine daha dijital bir deneyim sunuyor. Geleneksel SIM kartlara göre daha çevreci olan e-SIM, uzaktan müdahale imkanıyla arızalanma riskini azaltıyor ve kullanıcıların farklı operatörler arasında geçiş yapmasını kolaylaştırıyor.
Bağlantılı Araç hizmetiyle de Türkiye'deki otomobil sahiplerine ileri düzeyde bir teknoloji sunuluyor. Bu teknoloji sayesinde araçların uzaktan yazılım güncellemeleri yapılabilir hale geliyor, telemetre verileri otomatik olarak üreticilere iletiliyor ve araçlar internete bağlanabiliyor. Böylece sürücüler, navigasyon, eğlence ve uzaktan kontrol gibi birçok özelliğe erişebiliyorlar.
Vodafone Business, bağlantılı araç teknolojisi ile Türkiye'nin yolculuğunu yeniden tanımlıyor ve sürücülere güvenli, akıllı ve teknoloji dolu bir sürüş deneyimi sunuyor.