Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etme vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren Vodafone’un bireylerin dijitalleşmesi hedefiyle Ekim 2010’da hizmete sunduğu Vodafone Red, yenilikçi dünyasıyla abonelerine avantajlı ürün ve hizmetler sunmaya devam ediyor. Abonelerinin hayatını ekonomik ve sosyal yönden kolaylaştırmayı hedefleyen Vodafone Red, sağladığı maliyet avantajıyla ülke ekonomisine de önemli katkıda bulunuyor. Buna göre Vodafone Red’liler, Mayıs 2013’te yapılan lansmandan bu yana, yurtdışını ek ücret ödemeden arayarak 113 milyon TL, yurtdışına çıktıklarında tarifelerini özgürce kullanarak 183 milyon TL tasarruf etti. Vodafone Red ayrıca, abonelerine tarifeler dışında da toplam değeri 95 milyon TL’yi aşan fayda sağladı. Böylece, Vodafone Red’lilerin toplam tasarruf miktarı 2 yılda 391 milyon TL’yi buldu. Diğer yandan, Vodafone aboneleri içinde dijitalleşmenin en yüksek olduğu grubu temsil eden Vodafone Red aboneleri, Haziran 2014 – Haziran 2015 arasında %90’a varan akıllı telefon sahipliği oranıyla normal bir tarife kullanıcısına göre 4 kat daha fazla internet kullanımı yaparak Vodafone aboneleri arasında dijitalleşmenin öncüsü oldu. Aynı dönemde Vodafone Red’lilerin internet kullanımı %103, veri trafiği ise %374 arttı.
Ender Buruk: “Vodafone Red’liler dijitalleşmenin öncüleri oldu”
Türkiye’nin dijital dönüşümü için teknoloji, hizmet ve sosyal alanlarında önemli yatırımlara imza attıklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, şunları söyledi:
“Bugün itibariyle, mobil telekomünikasyon sektöründe abone sayımızı 21 milyona, pazar payımızı ise %35,7’ye çıkarmanın gururunu yaşıyoruz. Bu başarıda son 5 yılda dijitalleşmenin öncüleri haline gelen Vodafone Red abonelerimizin önemli payı var. Vodafone Red’liler, son 1 yılda %90’ı bulan akıllı telefon sahipliğinin yanı sıra %103 artan internet kullanımı ve %374 artan veri trafiği ile Türkiye’yi Vodafone ülkeleri arasında birinciliğe taşıdı. Dijitalleşme konusundaki ısrarcı tavırlarıyla bizi hem gururlandıran hem de motive eden bir kitle olan Vodafone Red’lilere alanında ilk olan ürün ve servisler sunmaya devam edeceğiz.”
“Vodafone Red ile inovasyonda sınır tanımıyoruz”
“Her şeyin daha da kolayı var” anlayışıyla sunulan Vodafone Red dünyasının inovasyonda yeni pencereler açma imkânı verdiğini kaydeden Buruk, şöyle devam etti:
“Dijitalleşme konusunda yüksek talepleri olan Vodafone Red’lilerin ihtiyaçlarını karşılamak üzere inovasyon yetenek ve kapasitemizi en üst düzeyde kullanarak Vodafone Red’in 7 artılı dünyasını abonelerimize sunuyoruz. Bu kapsamda, Vodafone Red’lilere, bol internetli tarifeler, 51 ülkede geçerli tarifeler, 22 ülkeyle yurtiçi gibi konuşma imkânı, herhangi bir cihaz sorununda anında Mobil Destek Ekibi, sadece Vodafone Red abonelerine 7/24 hizmet veren özel müşteri temsilcisi, VIP transfer, havalimanında ücretsiz lounge, Budget'ta %50 indirimli araç kiralama, popüler plajlarda %50 indirim içeren özel fırsatlar ve ailece Vodafone Red'li olanlara %35 indirim sağlıyoruz. Vodafone Red’in 7 Artısı sayesinde abonelerimizin toplam tasarruf rakamı son 2 yılda 391 milyon TL olarak gerçekleşti.”
Mobil Destek Ekibi 1 yılda 480 bin km yol yaptı
Vodafone Red kapsamında bu yaz satışa sunulan Red 7 tarifesi yazın en popüler tarifesi oldu. Vodafone Red’liler, yaz boyunca sahip oldukları bol internetli tarifeler sayesinde 10 milyon GB internet ve 4,6 milyar dakika kullandı. Diğer yandan, Vodafone ülkeleri arasında ilk defa Türkiye’de hayata geçirilen Mobil Destek Ekibi, Vodafone Red’lilere hizmet vermek için son 1 yılda 480 bin km yol yaparak dünyanın çevresini 8 kez dolaşacak kadar mesafe kat etti. Bu ekibin sunduğu teknoloji hizmetinin parasal karşılığı ise son 1 yılda 5,5 milyon TL’yi buldu. Vodafone Red’liler ayrıca, kendilerine özel fırsatları 700 bin’den fazla kullanarak son 1 yılda toplam 33 milyon TL tasarruf sağladı.