Geçtiğimiz hafta Türkiye'ye gelen Volvo Car Corporation Global Pazarlama Başkan Yardımcısı Richard Monturo, Volvo Car Türkiye hakkında önemli açıklamalar yaptı. Richard Monturo, Türkiye'nin öncelik verdikleri pazarlardan biri olduğunu ve etkileyici yerel kampanyalara imza atılmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Volvo Car Türkiye'nin 'eniyi3lü' kampanyasının çok başarılı bir yerel uygulama olduğunu belirten Monturo; kampanyanın çok dikkatini çektiğini, marka kimliğine uygun ve premium algısını kuvvetlendiren bu tür yerel inisiyatifleri sonuna kadar desteklediğini de sözlerine ekledi. Volvo'yu dünyanın en yenilikçi ve arzu edilen lüks otomobil markası haline getirmek için çalıştıklarını üstüne basarak yineleyen Richard Monturo Türkiye'de iyi bir imajlarının olduğunu belirten Monturo, Alman rakiplerine karşı güçlendiklerini söyledi.
TORBEN ECKARDT GELECEKTEN UMUTLU
Volvo V40 modelinin tanıtım toplantısında konuşan Volvo Türkiye Genel Müdürü Torben Eckardt Volvo'nun Türkiye'de son iki yılda büyük bir hızla büyüdüğünün altını çizdi. Artan pazarla doğru orantılı olarak büyüdüklerini söyleyen Eckardt yeni modellerle bu artışın süreceğini belirtti. V40 ile ciddi bir satış rakamına ulaşabileceklerine inandıklarını söyleyen genel müdür yeni modellerle Volvo Türkiye'nin hızla büyüyeceğini söyledi.
YENİ VOLVO V40
Türkiye'ye Kasım ayında Auto Show fuarıyla birlikte gelecek olan yeni Volvo V40; beş kapılı premium hatchback sınıfına, lüks bir görünüm ve daha üst sınıf modellerin özellikleriyle giriyor. Volvo V40, kaliteli malzemeler ve işçilik ile birlikte kullanıcı dostu, gelişmiş teknolojisiyle de dikkat çekiyor. Aracın fiyatı ancak kasım ayında açıklanacak.