Türkiye'de hızlı ticaretin önde gelen isimlerinden biri olan Yemeksepeti, bu yıl 15-55 yaş aralığında, kadın-erkek oranı dengeli 2 bin kişinin katılımıyla gerçekleştirilen "Türkiye'nin Lovemark'ları" araştırmasında önemli bir başarıya imza attı. Yemeksepeti, "Online Yemek Siparişi" kategorisinde birinci sırada yer alarak, "Lovemark" unvanını pekiştirdi.
17. Yılında Duygusal Bağları Ölçüyor
2007 yılından bu yana markaların hedef kitleleriyle kurdukları duygusal bağın gücünü ölçen Türkiye'nin Lovemark'ları araştırması, bu yıl 17. kez düzenlendi. Araştırma, Türkiye’deki en rekabetçi kategorilerde faaliyet gösteren markaların "Lovemark" statülerini ortaya koymakta ve Yemeksepeti, memnuniyeti odaklı hizmetleri sayesinde bu yıl da birinci olmayı başardı.
Müşteri Odaklılık ve Güvenilirlik
Yemeksepeti’nin ödüle layık görülmesi, markanın müşteri odaklılık, inovasyon, hizmet kalitesi ve güvenilirlik gibi temel değerlerdeki üstünlüğünü gözler önüne serdi. Araştırma, bilgisayar destekli telefon görüşmeleri (CATI) yöntemiyle gerçekleştirilerek, zihin payı, duygusal yakınlık ve beklentileri karşılama düzeyi gibi kriterlere dayanarak Yapısal Eşitlik Modeli (SEM) yaklaşımıyla analiz edildi.