Renault Mais'ten yapılan açıklamaya göre, Megane 2008 sonunda gerçekleştirilen lansmanından itibaren, tarzı ve dinamik nitelikleriyle Avrupa'nın segmentinde en çok satan otomobili olarak kendini kabul ettirdi. Yapılan anketlerde vurgulanan kalite seviyesi ile Megane, markanın son yıllardaki imajının pozitif gelişimine de önemli katkıda bulundu.
Müşterisi tarafından beğeni toplayan yeni tasarımı ile Megane, daha modern bir ön yüze kavuşuyor. Yenilenen Mégane'da, yeni ön tampon, otomobile teknolojide yeni bir imza katan yeni LED farlar ile otomobilin tasarımını çekici kılıyor. Modeldeki tüm yenilikler kalite algısına vurgu yaparken, yenilenen ön panjur, siyah parlak kaplama ve krom dokunuşlar diğer özellikler arasında bulunuyor.
Makyajlı Megane'ın iç mekanı ise yeni döşemeler ve iç mekandaki diğer sürpriz dokunuşlarla renk ve uyum yönünden zenginleşiyor. Yenilenen Megane ailesinde bir çok teknolojik yenilik de dikkati çekiyor. Yeni Megane'da yer alan Visio System® güvenli sürüş konforunu arttırırken, uzun / kısa farların otomatik kumanda edilmesi (Automatic High-Low Beam) ve şeritten çıkış ikazı (Lane Departure Warning) sayesinde gece görüşünü iyileştirirken sürücünün dikkatini korumasına yardımcı oluyor.
Yokuşta kalkış yardımı sistemi (Hill Start Assist) ve park etmeyi kolaylaştıran geri görüş kamerası yeni konfor donanımları arasında yer alıyor. Ayrıca yenilenen Mégane'da, USB bluetooth özellikleri de tüm seviye müzik sistemlerinde standart olarak sunuluyor.
Energy dCi 130 motur seçeneği ise Yeni Mégane GT-Line versiyonu ile birlikte sunuluyor.
2008 yılı sonundaki lansmanından bugüne dek 110 ülkede 771 bin 935 satış adedine ulaşan Megane ailesi, Türkiye'de 2009 yılında satışa sunuldu ve toplam 27 bin 578 adet satış gerçekleştirdi. Megane HB, Megane Sport Tourer ve Megane Coupé Türkiye pazarında kendi segmentlerinde podyumda yer alırken, yenilenen Megane ailesi, haziran ayında satışa sunulacak.