YouTube'dan reklamlarını çeken firmalara AT&T de eklendi

Volkswagen, Toyota, L'Oréal ve The Guardian, daha önce reklamlarını YouTube'dan çekmişti

NEW YORK (AA) - Amerikalı telekomünikasyon devi AT&T, "nefret ve terörizm" içeren paylaşımlar nedeniyle video paylaşım sitesi YouTube'dan reklamlarını çekme kararı aldığını duyurdu.

AT&T'den yapılan açıklamada, "YouTube'da terörizm ve nefret destekleyen içeriklerin yanında reklamlarımızın boy göstermesinden dolayı endişeliyiz." ifadesine yer verildi.

Açıklamada, YouTube'un sahibi olan internet devi Google'ın, söz konusu içeriklerin yayınlanmasını engelleyene kadar AT&T'nin reklamlarını YouTube platformunda göstermeyeceği ifade edildi.

Geçen haftalarda da Alman otomotiv devi Volkswagen, Fransız kozmetik şirketi L'Oréal, İngiliz gazetesi The Guardian ve Japon otomotiv devi Toyota, YouTube ve Google'daki nefret ve terörizm içeren paylaşımlardan dolayı reklamlarını bu sitelerden çektiklerini açıklamıştı.

Google istatistiklerine göre, YouTube'a dakika başına ortalama 400 saat uzunluğunda video yükleniyor. Google, şüpheli videoların yüzde 98'inin 24 saat içinde incelendiğini belirtiyor.



AA

Ekonomi Haberleri

Bakan Işıkhan'dan Asgari Ücret Açıklaması
Sanayide kış lastiği yoğunluğu: Fiyatlar 11 bin TL’den başlıyor
Hava muhalefeti hamsi fiyatını ikiye katladı
Yatırımı Konya'ya Yapıp Çin'e Kafa Tutar mı?
Adana Baklavası, Türkiye'nin Lezzeti Olma Yolunda