"Sosyal medya öncelikli iletişim kanalımız"
Quick Sigorta Üst Yöneticisi Uluçeçen:- "Sosyal medya öncelikli iletişim kanalımız. Birçok sosyal medya platformunda giderek artan bir etkileşime sahibiz"- "Müşteriyi bunaltmadan, satış baskısı oluşturmadan diğer ürünleri anlatın. Samimi olun. Bugün 30-40
İSTANBUL (AA) - Dijital sigortacılık konusunda yatırım yapan ve bu alanda büyümeyi hedefleyen Quick Sigorta'nın Üst Yöneticisi (CEO) Levent Uluçeçen, "Sosyal medya öncelikli iletişim kanalımız. Birçok sosyal medya platformunda giderek artan bir etkileşime sahibiz." ifadelerini kullandı.
Levent Uluçeçen, yaptığı yazılı açıklamada, acenteler ile şirket merkezinde yaptığı toplantıda, sosyal medyanın önemini ve şirket olarak nasıl kullanmayı amaçladıklarını anlattığını bildirdi.
Sigortacılık sektöründe rekabetin birçok farklı alan üzerinde ilerlediğini kaydeden Uluçeçen, "İletişim, rekabet konusundaki en önemli alanlardan. Kendini iyi anlatan, sigortacılık ürünlerinin önemini ve nasıl faydalar sağladığını anlatan şirketler bu rekabette öne geçecek. Türkiye’de halen sigorta ürünlerinin önemi çok iyi anlaşılmış değil. Sigorta işinizin, yaşamınızın, çalışmalarınızın, hatta gezilerinizin bile güvencesidir. Beklenmedik durumlarda yanınızda maddi olarak sigorta şirketi duruyor. Bunu sizler çok iyi biliyorsunuz. Ancak bunu topluma, bireylere daha etkin şekilde anlatmanız lazım. Bunu en etkin, ekonomik ve sürdürülebilir şekilde sosyal medyada yapabilirsiniz." ifadelerini kullandı.
Uluçeçen, Quick Sigorta’nın sosyal medya platformlarında etkin şekilde yer aldığını, etkileşim sayıları konusunda sektör lideri olduklarını belirterek, şunları kaydetti:
"Sosyal medya öncelikli iletişim kanalımız. Birçok sosyal medya platformunda giderek artan bir etkileşime sahibiz. Siz acentelerimizin de, bizim en önemli iş ortağımız olarak sosyal medyaya önem vermeniz gerekiyor. Sadece Facebook sayfası açarak, Instagram ve Twitter hesabı oluşturarak yol alamazsınız. Bu platformlarda yapacağınız paylaşımlar ve etkileşim, günlük pratiklerinizin parçası olmalı. Nasıl gerçek hayatta insanların güvenini sağlamış olarak çalışıyorsunuz, sosyal medya platformlarında da aynı şekilde hareket edeceksiniz. Sigortacılığın önemini, sigortacılık ürünlerinin insanlara sağladığı güvenceyi bu kanallarda çok rahat şekilde anlatabilirsiniz. Bu kanallar sizin için şikayet, yakınma kanalı değil, pazarlama, tanıtım, satış kanalı..."
- "Bilgilendirmediğiniz bir konuda sahada anında satış yapmak zor"
Quick Sigorta CEO'su Uluçeçen, son derece etkili bir iletişim kanalı olan sosyal medyanın etkin ve amaca yönelik kullanılmaması durumunda "zaman tüketen medya" olacağını vurguladı.
Uluçeçen, "Sigortacılık ürünlerini en iyi tanıyan bilen kişilersiniz. Bunu en iyi anlatabilecek kişiler de sizlersiniz. İyi anlatamadığınız ya da önceden bilgilendirmediğiniz bir konuda sahada anında satış yapmak zor. Zorunlu sigortalar sizler için bireylerle temas imkanı sağlıyor. Müşteriyi bunaltmadan, satış baskısı oluşturmadan diğer ürünleri anlatın. Samimi olun. Bugün 30-40 liraya alınan bir seyahat sağlık sigortasının 30 bin avro güvence verdiğini anlatmak lazım. Konut sigortasının önemi ortada." ifadelerini kullandı.
AA
Kaynak: