Tavuk Dünyası 300’üncü restoranını açarak büyüme hedefine ulaştı

Tavuk Dünyası 300’üncü restoranını açarak büyüme hedefine ulaştı

Tavuk Dünyası, Türkiye'nin dört bir yanındaki 300 restoranlık ağına Bursa'da eklediği yeni şubesiyle ulaştı.

Türkiye'nin öncü "fast-casual" restoran zincirlerinden biri olan Tavuk Dünyası, 11. yılını kutlarken Türkiye genelindeki restoran sayısını 300'e çıkardı. Bursa'da gerçekleşen 300. restoranın açılışı, sürdürülebilir büyüme stratejisinin bir parçası olarak hayata geçirildi. Tavuk Dünyası, sektör dinamiklerini göz önünde bulunduran yenilikçi hizmet anlayışıyla dikkat çekiyor.

Tavuk Dünyası CEO'su Volkan Mumcu, yaptığı açıklamada düzenli olarak gerçekleştirdikleri tüketici araştırmaları sayesinde misafirlerinin beklentilerini doğru okuduklarını ve bu sayede hızla büyüdüklerini belirtti. Mumcu, "Tavuk Dünyası, doyurucu kocaman tabaklarını özgün restoran deneyimiyle birleştiren ve bu özgün deneyimi en keyifli şekilde misafirlerine yaşatmak için ilk günkü heyecanıyla çalışmalarını sürdüren bir marka" dedi.

Restoranın açılışıyla birlikte Bursa'daki restoran sayısını 16'ya çıkaran Tavuk Dünyası, Bursa halkının yoğun ilgisiyle karşılaştı. Mumcu, Bursa'nın marka için özel bir öneme sahip olduğunu vurgulayarak, "Biz Bursa'yı, Bursa halkı da bizi çok sevdi. Bugün 300. restorana ulaşmanın gururunun yanı sıra, Bursa'da 16 restoran ile faaliyet göstermeye başlamış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz" ifadelerini kullandı.

Çevre ve sürdürülebilirlik konularına duyarlı bir marka olarak, Tavuk Dünyası 300. restoran açılışını özel bir etkinlikle taçlandırdı. Malatya Fethiye'de TEMA Vakfı aracılığıyla oluşturulan 10 bin fidanlık hatıra ormanı, açılışın sembolik bir parçası oldu. Mumcu, çevre bilincini vurgulayarak, her yeni restoran açılışı için fidan bağışlarının devam edeceğini belirtti.

Tavuk Dünyası, global marka olma hedefi doğrultusunda İspanya'da "Gagawa" markasıyla büyümeye devam ediyor. İspanya'daki 10 restoranın faaliyete geçmesiyle birlikte, Tavuk Dünyası'nın uluslararası arenadaki varlığı güçleniyor.

2024 hedefleri arasında, müşteri deneyimini daha da zenginleştirmek olan Tavuk Dünyası, internet sitesi ve online deneyimini geliştirme çalışmalarına hız veriyor. Mumcu, "Bu amaçla dijital dönüşüm çalışmalarımız hız kesmeden devam ediyor. Gelecek yıl ürün geliştirme ve inovasyon çalışmalarımız da her zaman olduğu gibi aralıksız sürecek" şeklinde konuştu.

Tavuk Dünyası, üretim tesisi, operasyon ve yönetim birimlerinde doğrudan; şubeleri bünyesinde ise dolaylı olarak yaklaşık 4 bin kişiye istihdam sağlıyor. 2024'te yeni istihdam fırsatları yaratmayı hedefleyen marka, sürdürülebilir büyümesini sürdürerek sektördeki etkinliğini artırmayı planlıyor.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.