Ümit Savaş Taşkesen

Ümit Savaş Taşkesen

Türk Telekom Sorunu

-bu bir teşekkür yazısıdır-

Hepinize iyi günler, iyi çalışmalar diliyorum. Yaklaşık bir aylık bir korku, kaygı, üzüntü tünelinden çıkmış gibi hissediyorum. Annemin rahatsızlığı dolayısıyla zorlu bir ramazan geçirdik ailecek. Halen de bu süreci tam anlamıyla atlatabilmiş değiliz ama bu gelinen noktada daha iyi durumdayız. Bu süreçte yardımı, ilgisi desteğini eksik etmeyen arkadaşlar, dostlar, tanıdık tanımadık ilgi gösteren herkese teşekkür ederim. Onlar için ayrıca bir teşekkür yazısı yazmayı istiyorum inşallah. Hayatın en zor döneminden geçtik, geçiyor gibiyiz. Zorluklar bitmiyor gerçi ama bunlar da yaşama dahil, her seferinde bir kez daha anlıyoruz.

Bir önceki yazımızda, depremzede bir ailenin internet ihtiyacı ile ilgili bir sorunu dile getirmiştik. Her ne kadar aile internet başvurusunu çeşitli kereler dile getirse, resmi başvuru, görüşmelerde tekrar beyan etse de sorun, altyapı hizmetleri tamamlandığında çözülecek şeklinde bir cevap ile karşılaşmıştı. Bunun üzerine biz de artık su oksijen gibi bir ihtiyaç haline gelen internet ihtiyacını yazıyla dile getirmek zorunda kalmıştık. Bu konu iki açıdan dikkatimi çekmişti, birincisi depremzede ailenin yaşadığı mağduriyet ikincisi konya içinde, merkezi bir mahallede böyle bir durumun yaşanması. Neyse ki yazımız, ilgili mercilere ulaşmış…

Hastanede anneme refakat ederken Türk Telekom Konya il Müdürü Adem Koç Yazıyı okur okumaz benimle iletişime geçti. Konuyu dinledi, sorunun nereden kaynaklandığını araştırıp hemen bilgi vereceğini belirtti. (İlgisi sayesinde İnternet sorunu müdür beyin yakın ilgisi ile bayramdan önce çözülmüştü ben ancak yazma ve teşekkür etme fırsatı buldum). Adem bey gönderdiği mesajında bizlere ihtiyaç duyan herkes kolaylıkla ulaşsın istiyoruz; Kurumlarımıza - Muhtarlarımıza - Vatandaşlarımıza herkese irtibatlarımız ulaşsın sorunlar çözülsün istiyoruz. Olası gecikmelerde; sahada karşılaşılan olumsuzluklarda BİR GÖREN OL‘up bize kolay ulaşılabilsin istiyoruz. Size de Bir Görenimiz olduğununuz için ; Bir Dertlinin dermanına vesile olduğunuz için teşekkür ediyoruz şeklinde oldukça ince bir mesaj göndererek sorunun çözüldüğünü belirtti. Böyle duyarlı sorun çözme odaklı yöneticiler hem kurumların iş yükünü alır, azaltır, hem müşteri memnuniyetini artırır. Kendisine ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Eleştirmeyi bildiğimiz kadar takdir etmeyi de bilmek gerekir. Dileğim, bu gibi küçük sorunlar üst kademelere yansımadan yerinde problem çözme becerisi, iradesi gösteren bireylerin sayısının artarak mümkün olan en az mağduriyetlere yol açılmasıdır.

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.