Vodafone vatandaşı canından bezdirdi!

Vodafone vatandaşı canından bezdirdi!

İngiliz GSM şirketi Vodafone, "Evde İnternet" üyeliği bulunan müşterilerinin üyeliğini iptal etmelerine rağmen fatura göndermeye devam ediyor. Konu hakkında çok sayıda şikayette bulunan bir müşteri, mağduriyeti giderilmeyince çareyi sesini sosyal medyada

Uluslararası GSM firması VodafoneTürkiye'de kullanıcılarını mağdur etmeye devam ediyor. 

Son olarak Vodafone'dan "Evde İnternet"hizmeti alan bir vatandaş yaşadığı sorunu sosyal medyada paylaştı.

Kendisi gibi birçok kişinin de mağdur edildiğini düşünerek sosyal medya aracılığıyla şikayetini duyuran müşteri, mesajında şu ifadeleri kullandı:

"Vodafone Evde İnternet üyeliğimi 31 Kasım’da iptal etmek istedim. İptal şartları olan dilekçeyi istedikleri gibi kendilerine fax yolu ile gönderdim, fakat fatura gelmeye devam etti.

Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım ve kimlik fotokopim net çıkmadığı tekrardan göndermemi istediler. Yeniden kendilerine fax gönderdim tekrardan fatura geldi."

TÜKETİCİ HAKLARI FATURAYI İPTAL ETTİ

Sorunun çözülmesi için Tüketici Hakları Derneği'ne başvurduğunu belirten Vodafone mağduru kullanıcı, "Tüketici haklarına başvurdum, onlar Vodafone ile görüşünce adıma yansıtılan faturayı iptal ettiler, fakat daha sona yeniden fatura geldi." dedi.

'ADINIZA İKİ ADET FATURA BULUNMAKTA'

Ancak teşebbülerinin her defasında sonuçsuz kaldığını belirterek şu ifadeleri kullandı;

"Birçok kez kayıt altına alınan telefon görüşmelerinde defalarca hattı kullanmadığımı hizmet almadığımı belirtmeme rağmen bir kaç gün önce adınıza ait iki adet fatura bulunmakta ödemeyi ne zaman düşünüyorsunuz diye arandım. Vodafone internet hattımı kapatamıyorum, daha ne yapacağımı bilemiyorum şaşkınım, sinirlerim bozuluyor.

Benim gibi birçok kişinin de mağdur edildiğini düşünerek sosyal medyayı kullanmak istedim."