Yunak’ta geleceğin sınıfı tasarlandı

Yunak’ta geleceğin sınıfı tasarlandı

Yunak Anadolu İmam Hatip Lisesinde oluşturulan Robotik ve Kodlama Sınıfı’nın açılışını Yunak Kaymakamı Mehmet Erdem Akbulut yaptı.

 

Daha modern ve kaliteli eğitim verilmesi amacıyla Yunak Anadolu İmam hatip Lisesinde robotik ve kodlama sınıfı oluşturuldu. Örnek sınıfın açılışını Yunak Kaymakamı Mehmet Erdem Akbulut yaptı. Açılışa İlçe Milli Eğitim Müdürü A. Barbaros Topaloğlu, Okul Müdürü İsmail Hakkı Özkan, öğretmenler ve veliler katıldı. Eğitime önem veren Kaymakam Mehmet Erdem Akbulut konuşmasında oluşturulan sınıfta geleceğin teknolojileri robotik, kodlama ve stem eğitimleri verileceğini söyledi. Eğitler hakkında bilgi veren Kaymakam Akbulut, “Bir çok donanıma sahip olan Future Classroom Lab adlandırılan bu uygulama öğrenmeye ve öğretmeye 21. Yüzyıl becerilerini dahil ederek eğitimde değişen stilleri desteklemek ve geleneksel dersliklerin ve diğer öğrenme alanlarının yeniden düzenlenmesini sağlamak için oluşturulmuştur. FCL’de bulunan esnek öğrenme alanlarının öğrenciler için çok büyük fayda sağlayacaktır. Öğrenciler, teknolojinin sadece bir mekanda olmasından ya da sadece belirli zaman dilimlerinde teknolojiye erişmekten ziyade, gün içinde teknolojiye daha fazla erişim imkanı elde ederek derslerde işbirliğinde bulunmaya ve farklı düşünceleri ele almaya yönelik daha fazla fırsata sahip olacaklar. Böylelikle öğrenciler daha başarılı olacaklardır” dedi.

yunak’ta-gelecegin-sinifi--(1).jpeg

yunak’ta-gelecegin-sinifi--(2).jpeg

TOPALOĞLU’NDAN TAVSİYE

İlçe Milli Eğitim Müdürü A. Barbaros Topaloğlu açılışta yaptığı konuşmada, FCL'de bulunan esnek öğrenme alanlarının aynı zamanda öğretmenler içinde pek çok faydası bulunduğunu söyleyerek  "Okul çalışma şekillerinin paylaşılmasına yönelik şeffaf bir yaklaşım benimsediği için öğretmenlerin farklı pedagojileri keşfetmesi mümkün olur. Öğretmenler, bireysel ihtiyaçlarına göre öğrencileri gruplandırabilirler. Öğrenciler gruplar halindeyken fikirleri tartışmak için daha fazla fırsata sahip olduğundan öğretmen bireysel olarak her bir öğrenciyi daha yakından tanıyabilir. Öğretmenler, öğrencileri ders içindeki farklı görevlere katılmaları konusunda teşvik edebilir" dedi

yunak’ta-gelecegin-sinifi--(3).jpeg

yunak’ta-gelecegin-sinifi--(5).jpeg