Ziraat Bankası'na sosyal medya ödülü
Banka, markaların sosyal medyada gösterdikleri performansın değerlendirildiği "Veri Analitiği Ödülleri"nde, Türkiye’nin sosyal medyada en etkin bankası seçildi
ANKARA (AA) - Ziraat Bankası, markaların sosyal medyada gösterdikleri performansın değerlendirildiği "Veri Analitiği Ödülleri"nde, Türkiye’nin sosyal medyada en etkin bankası seçildi.
Bankadan yapılan açıklamaya göre, BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğinde organize edilen, sosyal medyaya damgasını vuran marka, ajans, proje ve kişilerin ödüllendirildiği "Social Media Awards Turkey" ödülleri açıklandı.
Markaların sosyal medyada gösterdikleri performansın tarafsız veriye ve veri analizine dayalı olarak hazırlanan Social Brands marka endeksi sonuçlarına göre değerlendirildiği "Veri Analitiği Ödülleri"nde bankalar kategorisinde, Ziraat Bankası Türkiye’nin sosyal medyada en etkin bankası seçildi.
Ziraat Bankası Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Ali Kırbaş, sosyal medyanın, müşteri ve kitle iletişiminin anlık sağlandığı ve firmaların içerik, ürün ve hizmetlerini kullanıcıların erişimine eşzamanlı olarak sunabildikleri bir platform olduğunu belirterek, "Sosyal medya iletişimin yükselen yeni normali. Ölçülebilir, değerlendirilebilir, müşteri ve marka arasındaki iletişimi sürekli kılan, müşterilerin markalara doğrudan ulaşabildiği, markaların da ürün ve hizmetlerine ilişkin en hızlı geri bildirim aldığı bir platform." ifadelerini kullandı.
Sosyal medyanın gelecekte çok farklı formlarda yer alacağını bu nedenle markaların gelişen ve değişen bu formlara ayak uydurması gerektiğini vurgulayan Kırbaş, banka olarak stratejilerini, ürün ve hizmetlere ilişkin içeriklerini, sosyal medyanın sahip olduğu avantajları kullanarak müşterilere ulaştırabilmek üzere geliştirdiklerini kaydetti. Kırbaş, şu değerlendirmelerde bulundu:
"1,5 asrı aşan geçmişe sahip bir bankanın sektörün hemen her alanında lider olarak sürdüğü başarılarına, bizde ekip olarak sosyal medyada eşlik etmekten gurur duyuyoruz. Hem içerik üretme hem de bu içeriği yönetme sürecinde marka ve dijital ekiplerimizle dış kaynak kullanmaksızın bu seviyede başarılara imza atmak sosyal medyada da bir bankadan daha fazlası olduğumuzu göstermesi açısından önem arz etmektedir. Türkiye’nin sosyal medyada en etkin bankası ödülünü alarak, Bankamıza sosyal medyada da gösterilen ilginin de bu önemli ödülle tescillenmesinden dolayı memnuniyet duyuyoruz. Bizi sosyal medyadan takip ederek etkileşim ve beğenileri ile her zaman destekleyen müşterilerimize de teşekkürlerimizi sunuyoruz."
AA
Kaynak: