Adjust’ta yeni güvenlik yöntemi
Adjust, reklam sahteciliğiyle küresel mücadelede yeni endüstri standardıyla çıtayı yükseltecek.
Adjust, reklam sahteciliğiyle küresel mücadelede yeni endüstri standardıyla çıtayı yükseltecek. Yeni metodoloji, reklam tıklarına daha yüksek güvenilirlik ve mobil endüstrisine daha çok şeffaflık getirmek için tasarlandı.
Sahtecilik önleme ve mobil ölçüm sektörünün devlerinden Adjust, bugün reklam sahteciliğiyle mücadelede çığır açacak yeni standardını tanıttı. Yeni standart, Adjust'ın mobil reklam sahteciliğiyle mücadelesinin yanı sıra, daha açık ve dürüst bir ekosistem oluşturma misyonunda önemli bir yer tutacağı kaydedildi. İçinde Adcolony, Applift, Aarki, Chartboost, InMobi, ironSource, Liftoff, Vungle ve programatik dahili yazılım Kayzen'in de bulunduğu önde gelen network'ler, sistemlerine yeni standardı entegre etmeye başladığı belirtildi.
Görüntülenme kanıtıyla birlikte click doğrulaması
Yapılan açıklamda; şirketin yeni tık doğrulama standardı, reklam ağlarını, tıkla sonuçlanan gösterim verilerini tekil identifier'lar ile birlikte yollamaya teşvik edecek. Yeni standart, Adjust tarafından mobil reklam sahteciliğine karşı sektör çevresinde kurulan Reklam Sahteciliğini Önleme Koalisyonu (CAAF) üyeleri için bu yıl içinde bir koşul haline geleceği de belirtiliyor. Diğer sektör oyuncularının da davet edildiği bu koalisyon, ekosistemdeki sahtecilik karşıtı çabaların birleştirilmesinde ve sektörü daha şeffaf hale getirmekte büyük bir rol oynuyor. Tıktan önce bir görüntüleme şartı istenmesi, tık ve görüntülenmenin aynı cihaz üstünde gerçekleştiğini doğrulama olanağı veriyor ve daha doğru attribution alınıyor, böylece reklam sahteciliği kaynaklı bütçe kaybınız azalıyor.
Yeni standart ilk olarak Adjust'ın Fraud Prevention Suite'ini kullanan bazı seçilmiş müşterilere sunulacağı açıklandı.
Adjust'ın kurucu ortağı ve CTO'su Paul H. Müller, "Yeni Tık Doğrulama endüstri standardı sahteciler için çıtayı yükseltiyor ve sahteciliği çok daha az karlı hale getiriyor. Şeffaflık adına atılmış bu adım için çok geç kalındı; bütün reklam ağlarının ve attribution sağlayıcılarının bu yeni standardı en kısa sürede kabul edeceğini umuyoruz. Reklam sahteciliğini sadece beraber çalışarak yenebiliriz" dedi.
Kaynak: