Apple müşteriyi mağdur mu ediyor?
Iphone 6 telefonunu garantiye veren Sami Gediz, 15 gün sonra telefonunu almaya gittiğinde herhangi bir işlemin yapılmadığını görünce isyan etti. Sistemde telefonun onarıldığı görülmesine rağmen, telefon garanti dışı denilerek iade edildi.
Konya’da Gürgençler Apple yetkili servisine Iphone 6 telefonunu, ahizeden ses az geliyor, şarj az gidiyor ve çabuk kapanıyor gibi sorunları belirterek garantiye veren Sami Gediz, yaklaşık 15 günün ardından fiş no ile telefonunu sorguladı ve onarımın tamamlandığını gördü. Yetkili servise telefonunu almaya giden Gediz, telefonda herhangi bir işlemin olmadığını gördü. Yetkililere durumu anlatan Gediz, sistemde onarımın tamamlandığını gördüm fakat telefonda hiçbir değişiklik yok diyerek durumu anlattı. Yetkililer, durumun kendilerinden kaynaklanan bir sorun olduğunu ifade ederek, telefonun darbeden dolayı garanti dışı kaldığını ifade ettiler.
Apple gibi dünya çapında kurumsallık örneği gösteren bir şirketin bu tür bir hata ile bütün imajının bittiğini ifade eden Gediz, “Ben Apple gibi bir şirkete bu durumu yakıştıramadım. Ben sistemden telefonumun onarıldığını, ekran değiştiğini görüyorum fakat gittiğimde telefonumu sadece söküp geri taktıklarını ve hiçbir işlem uygulamadıklarını görüyorum. Bana sistemde yanlışlık yaptıklarını söyleyerek anında sistemden kaldırıyorlar. Ama ben ekran görüntüsü aldığım için ispat edebiliyorum. Bu tür hatalar, büyük kurumlarda kurumsallığı zedeler. Ne yazık ki Apple ve Iphone bu tür olaylar ile kendi güvenilirliklerini yitirmektedirler.” Diye konuştu.